Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روح‌الله منوچهری، یکشنبه در گفت‌ و‌ گو با ایرنا اعلام کرد: این کتابخانه ها در زمینی با زیربنای بیش از یک هزار مترمربع در شهرستان‌های لامرد و شیراز به بهره برداری می رسد و یا عملیات ساخت آنها آغاز می‌شود.
مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان فارس افزود: ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) شهر اهل لامرد، روز هفتم شهریورماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منوچهری بیان کرد: ساختمان این کتابخانه به همت دکتر علی اشکنانی، یکی از خیران شهرستان لامرد در فضایی به وسعت 340متر مربع ساخته و به کتابخانه های عمومی اهدا شده است.
وی، با بیان اینکه کلنگ توسعه کتابخانه عمومی باقرالعلوم (ع) روستای شیخ عامر صادق از توابع شهرستان لامرد نیز با مشارکت خیر و اداره کل کتاخانه های عمومی فارس زده شده است، گفت: کلنگ ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید محمد علی‌پور روستای دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز در روز پنجم شهریورماه به زمین می‌خورد.
منوچهری ادامه داد: 2 کتابخانه یاد شده هر یک در زمینی به وسعت 280 متر مربع ساخته خواهد شد.
به گفته وی، افزون بر این در هفته دولت امسال، کتابخانه عمومی میرزا‌نصیر جهرمی نیز به ساختمان اصلی خود در خانه فرهنگ شهر جهرم منتقل می‌شود.
او بیان کرد: در سومین روز از هفته دولت (چهارم شهریور) کتابخانه عمومی روستای خنجشت در شهرستان اقلید نیز در زمینی به مساحت 130مترمربع گشایش یافت.
رئیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال 1360
در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7375 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان فارس ایران زمین کتابخانه های عمومی منوچهری رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است