Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگ ها که با خروج استروتمن، یکی دیگر از ستون های ترکیب خود را از دست داده اند، به مصاف آتالانتایی می روند که در هفته اول با پیروزی 4-0 مقابل فروزینونه، برای رقبا خط و نشان کشیده است.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته دوم سری آ، آ اس رم دوشنبه شب از ساعت 23:00 به وقت ایران در المپیکو میزبان آتالانتا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی دوشنبه؛ پنجم شهریورماه 1397 - 27 آگوست 2018 ساعت شروع بازی: 23:00 به وقت ایران هفته دوم سری آ - فصل 2018/19 ورزشگاه: المپیکوی رم داور: میشل فابری ترکیب احتمالی دو تیم

در تیم رم دیگو پروتی مصدوم است و کوین استروتمن به دلیل انتقال انتقال تقریبا قطعی اش به المپیک مارسی، از ترکیب کنار گذاشته شده است. در تیم آتالانتا، یوسیپ ایلیچیچ مصدوم است. نکات آماری بازی رم در 6 مورد از 7 بازی اخیرش در سری آ به پیروزی رسیده و یک دیدار را مقابل یوونتوس مساوی کرده است. جالوروسی در 4 بازی اخیرش در سری آ موفق به ثبت کلین شیت شده است. آتالانتا سه مورد از 6 دیدارش اخیرش مقابل رم را برنده شده (3 برد - 2 تساوی - 1 شکست)؛ این درحالی است که سه برد قبلی این تیم مقابل رم در 18 بازی به دست آمده بود. رم در 4 بازی اخیرش در المپیکو موفق به کسب پیروزی مقابل آتالانتا نشده است. (2 باخت و 2 تساوی) به عبارتی آخرین برد رم مقابل آتالانتا در خانه با 2014 برمی گردد. درصورت شکست رم مقابل آتالانتا، این تیم به رکورد 800 باخت در سری آ می رسد. آلخاندرو گومز مقابل رم 4 بار موفق به گلزنی شده است؛ او فقط به کیه وو بیش از رم گل زده است (5 گل) 10 تقابل اخیر دو تیم

پیش بینی از نگاه هواسکورد

آ اس رم 2-1 آتالانتا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است