Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@20:40:24 GMT

دوچرخه سواران تیم اسپرینت از صعود باز ماندند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۳۶۰۷۹

دوچرخه سواران تیم اسپرینت ایران در نهمین روز بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی از صعود به دور بعد بازماندند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دوچرخه سواری روز دوشنبه با ترکیب محمد دانشور خرم، احسان خادمی، علی علی عسگری درپیست ورزشگاه ولدروم جاکارتا در ماده تیم اسپرینت به مصاف حریفانی از هنگ کنگ، اندونزی، مالزی، هندوستان، تایلند، قزاقستان، چین، ژاپن ، کره جنوبی رفتند و از صعود به فینال بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت های داخل پیست از امروز و در پنج ماده تیم اسپرینت، اسپرینت انفرادی، کایرین ،مدیسون و اونیوم آغاز شد و تا جمعه جاری ادامه دارد.


بر این اساس باپایان ماده تیم اسپرینت طی امروز،  چهارشنبه جاری احسان خادمی و محمد دانشور در اسپرینت انفرادی دور مقدماتی را آغاز می کنند و در صورت پیروزی ، دیدار یک چهارم نهایی عصر همان روز برگزار می شود.

 


همچنین در صورت کسب پیروزی در یک چهارم نهایی رقابت های نیمه نهایی و فینال جمعه برگزار می شود.


در ماده اونیوم که از چهار رشته تشکیل شده است، احمد گنج خانلو روز جمعه رقابت خود را آغاز می کند که در صورت صعود ، فینال آن عصر برگزار می شود.


ادامه رقابت های دوچرخه سواری در ماده کایرین احسان خادمی و محمد دانشور و مدیسون مهدی سهرابی و محمد رجب لو هم جمعه جاری پیگیری می شود.

 


محمد دانشور در اینچئون کره جنوبی در ماده کایرین و در رقابت با ژاپن، چین و مالزی  طلا گرفته بود.


١٤ دوچرخه سوار (١٢مرد و ٢زن) در ماده های سرعت، جاده و کوهستان به این رقابت ها اعزام شدند که برای نخستین بار در تاریخ بازی های آسیایی دو بانو پا به این بازیها گذاشتند.


فرانک پرتو آذر در کراس کانتری چهارم شد که به گفته رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اگر زنجیر چرخ دوچرخه در حین مسابقات پاره نمی شد کسب مدال حتمی بود.

 


ماندانا دهقان هم در رشته استقامت و تایم تریل ششم شد که خسرو قمری در این باره گفت : این عملکرد نشان می دهد پیشرفت خوبی در بخش زنان داشتیم بانوان دوچرخه سواری که همیشه در مسابقات قهرمانی جزو نفرات آخر بودند نتایج آنها در این رویداد رضایت بخش توصیف می شود.

بازی های آسیایی جاکارتا 2018 دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • چادرملو، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ شمشیربازی اپه آقایان
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند