Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار تقی مهری صبح امروز در حاشیه شصت و سومین کمیته طرح‌های ترافیکی با حضور در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه با توجه به افزایش میزان ترددها در شهریورماه، خوشبختانه تاکنون اتفاق خاص در معابر و شریان‌ها اصلی کشور رخ نداده است، اظهار کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین علت وقوع حوادث رانندگی را به خود اختصاص می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای طرح تابستانی تاکنون ۵۱ درصد از کشته‌های حوادث رانندگی در سر صحنه تصادف جان خود را ازدست‌داده‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به فیلم منتشرشده درگیری راننده‌ای با مأمور پلیس راهور در فضای مجازی گفت: این حادثه روز پنج‌شنبه اول شهریورماه و در دوازده کیلومتری شهر شیراز در مسیر سمت به کازرون رخ‌داده است، که مأمور راهور برای کمک به خودروی سواری پژو خسارت‌دیده، درصحنه حاضر می‌شود.

مهری اضافه کرد: در همین حین یک دستگاه خودروی سواری لندکروز به‌دلیل سرعت زیاد واژگون می‌شود، یک نفر که صاحب خودروی لندکروز است یا همراه آن، اقدام به ضرب و شتم مأمور راهور می‌کند و به خودروی راهور نیز آسیب می‌رساند.

رئیس پلیس راهور ناجا توضیح داد: یک نفر از ضاربان دستگیرشده و پرونده آن در مجموعه قضائی فارس دنبال می‌شود.

مهری درباره آخرین وضعیت پرونده نماینده مجلس و رسیدگی به آن گفت: پرونده نماینده مجلس که به مأمور پلیس راهور تعرض کرده بود، نیز همچنان در معاونت حقوقی ناجا در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/4009/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۳۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم