Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:41:37 GMT

نیکوکاران گلستان 90میلیارد ریال نذر قربانی اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۱۳۴۰

نیکوکاران گلستان 90میلیارد ریال نذر قربانی اهدا کردند

گرگان - ایرنا - معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: نیکوکاران استان درعید قربان امسال 90 میلیارد ریال نذری به صورت نقدی یا غیرنقدی (گوشت) برای توزیع بین نیازمندان و مددجویان به این نهاد اهدا کردند.

علی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این میزان نذری نسبت به عید قربان سال قبل حدود 60 درصد بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، امسال برای جمع آوری نذر قربانی 40 مرکز نیکوکاری و 950 پایگاه در شهرها و روستاها، مساجد وعیدگاه های استان فعال شده بود.
وی همچنین از برگزاری جشن عاطفه ها در روزهای 15 و16 شهریور در مراکز شهرستان ها و مصلی های استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد و از نیکوکاران خواست که همانند گذشته در آستانه سال تحصیلی با کمک های نقدی و کالایی دانش آموزان زیر پوشش این نهاد را حمایت کنند.
حسنی گفت: به بیش از 10 هزار دانش آموز گلستانی به صورت مستقیم خدمات حمایتی ارائه می شود.
وی همچنین از برگزاری جشن عاطفه ها در روز 11 مهر در دو هزار و 580 مدرسه استان خبر داد و افزود: در این روز دانش آموزان به همراه معلمان و مدیران مدارس به یاری همکلاسی های نیازمند خود برای تامین پوشاک و نوشت افزار خواهند شتافت.
طبق گزارش اخیر کمال الدین نظری نژاد معاون آموزش و پرورش گلستان اول مهر 355 هزار نفر دانش آموز در دو هزار و 580 آموزشگاه استان سال تحصیلی 98- 97 را آغاز می کنند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان گفت: هم استانی ها کمک های نقدی خود به جشن عاطفه ها را از طریق سامانه #017*8877*، شماره حساب 0111804689008 و شماره کارت 6037991899970226 نزد بانک ملی ، دستگاه های خودپرداز بانک ها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امداد ww.emdad.ir واریز کنند.
سال گذشته 14 میلیارد ریال به جشن عاطفه ها در گلستان کمک شد.
6204/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد قرباني گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد

رئیس­ جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.   به گزارش ایسنا،  سیدابراهیم رئیسی، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:   «ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می­گردد:   «ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین­‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌­شود».   عاطفه خادمی   عاطفه خادمی کیست عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.   گفتنی است، خادمی متولد سال  ۱۳۶۳ شهرستان بروجرد و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.   وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه  با محوریت زنان و خانواده نیز هست.   در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.   یادآور می‌شود، پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ۱۵ سال کشته‌سازی؛ «ترانه»‌ای که به «نیکا» ختم شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد