Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:19:12 GMT

نیکوکاران گلستان 90میلیارد ریال نذر قربانی اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۱۳۴۰

نیکوکاران گلستان 90میلیارد ریال نذر قربانی اهدا کردند

گرگان - ایرنا - معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: نیکوکاران استان درعید قربان امسال 90 میلیارد ریال نذری به صورت نقدی یا غیرنقدی (گوشت) برای توزیع بین نیازمندان و مددجویان به این نهاد اهدا کردند.

علی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: این میزان نذری نسبت به عید قربان سال قبل حدود 60 درصد بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، امسال برای جمع آوری نذر قربانی 40 مرکز نیکوکاری و 950 پایگاه در شهرها و روستاها، مساجد وعیدگاه های استان فعال شده بود.
وی همچنین از برگزاری جشن عاطفه ها در روزهای 15 و16 شهریور در مراکز شهرستان ها و مصلی های استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد و از نیکوکاران خواست که همانند گذشته در آستانه سال تحصیلی با کمک های نقدی و کالایی دانش آموزان زیر پوشش این نهاد را حمایت کنند.
حسنی گفت: به بیش از 10 هزار دانش آموز گلستانی به صورت مستقیم خدمات حمایتی ارائه می شود.
وی همچنین از برگزاری جشن عاطفه ها در روز 11 مهر در دو هزار و 580 مدرسه استان خبر داد و افزود: در این روز دانش آموزان به همراه معلمان و مدیران مدارس به یاری همکلاسی های نیازمند خود برای تامین پوشاک و نوشت افزار خواهند شتافت.
طبق گزارش اخیر کمال الدین نظری نژاد معاون آموزش و پرورش گلستان اول مهر 355 هزار نفر دانش آموز در دو هزار و 580 آموزشگاه استان سال تحصیلی 98- 97 را آغاز می کنند.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان گفت: هم استانی ها کمک های نقدی خود به جشن عاطفه ها را از طریق سامانه #017*8877*، شماره حساب 0111804689008 و شماره کارت 6037991899970226 نزد بانک ملی ، دستگاه های خودپرداز بانک ها و پرداخت اینترنتی از طریق سایت امداد ww.emdad.ir واریز کنند.
سال گذشته 14 میلیارد ریال به جشن عاطفه ها در گلستان کمک شد.
6204/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد قرباني گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم رده سومی دینامو مسکو می‌رود.

محمد قربانی که پس از پیوستن به باشگاه اورنبورگ در نقل و انتقالات زمستانی، در پنج مسابقه از لیگ برتر روسیه حضور تعویضی در بازی‌ها داشته و در ترکیب قرار نگرفته بود، امروز برای نخستین بار در دیدار برابر دینامو مسکو به جمع 11 نفر اصلی رسیده و از ابتدا در زمین دیده می‌شود.

ستاره جوان سابق سپاهان جدا از بازی در لیگ برتر روسیه، در سه مسابقه روسیه کاپ و جام حذفی در ترکیب تیمش قرار گرفته و دو گل به ثمر رسانده بود که امیدوار است با ورود به مهره‌های اصلی در دیدار با دینامو مسکو، در لیگ برتر هم بدرخشد.

هافبک ایرانی اورنبورگ که دو هفته قبل در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه مقابل دینامو مسکو موفق به گلزنی شد، امیدوار است امروز هم این اتفاق را در لیگ تجربه کند.

تیم فوتبال اورنبورگ با 6 پیروزی، 8 مساوی و 10 شکست در این فصل 26 امتیازی و تیم دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه است.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است