Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:12:43 GMT

هفت طرح عمرانی در خوشاب و جوین به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۲۷۸۲

هفت طرح عمرانی در خوشاب و جوین به بهره برداری رسید

فرماندار خوشاب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 طرح آبیاری نوین در سطح 95 هکتار از کشتزارهای روستای 'رباط جز' این شهرستان با هزینه چهار میلیارد و250 میلیون ریال اجرا شد.
حسن ابارشی افزود: همچنین یک واحد گلخانه صنعتی در مساحت سه هزار متر مربع با هزینه پنج میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امروز یک دکل ایرانسل با هزینه یک میلیارد ریال در این منطقه به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره روستای بلقان آباد نیز آغاز شد.

* سه طرح عمرانی در جوین به بهره برداری رسید
فرماندار جوین نیز گفت: طرح استخر دومنظوره ذخیره آب روستای 'جزندر' که با اعتبار 350 میلیون ریال اجرا شده به بهره برداری رسید.
حسین جمشیدی افزود: یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای 'جلمبادان' با اعتباری 600 میلیون ریالی تحویل شد و قنات روستای یوسف آباد نیز که با هزینه 1.5 میلیارد ریال مرمت شده، بهره برداری شد.
شهرستانهای خوشاب و جوین به ترتیب در 290 و 320 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارند.
5132/8145/7495
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت کمیته امداد امام خمینی مسکن مشهد مقدس بهره جوین رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

ابوطالب شفقت در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتماً تأکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه‌به دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

شفقت، افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی