Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-02@02:42:18 GMT

طرح یاوران ولایت در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۴۷۴۲۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبر گزاری صداوسیما رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در حاشیه دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام سراسر استان که با شعار ((خودسازی مقدمه دگرسازی)) برگزار شد، گفت: این سازمان به منظور کادرسازی تراز انقلاب اسلامی از بین دانش آموزان  استان ، دوره آموزشی یاوران ولایت را برگزار کرده است
سرهنگ سعادت  افزود دانش آموزان بعد از این دوره ، در یک واحد مقاومت  در  مدرسه بیشترفعالیتهای علمی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی مربوط به بسیج  را اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بگفته وی  دانش آموزان  ضمن فراگیری آموزشهای  مربوط به ساختار یک واحد مقاومت درباره فضای مجازی، گفتمان انقلاب، جوان موفق و مشاغل اطلاعاتی آموزش می بینند .
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان: خاطرنشان کرد در این دوره   800 دانش اموز، پس از فراگیری آموزش ،گواهی دریافت می کنند تا بعنوان فرمانده بسیج مدرسه فعالیت کنند.

دانلود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بسیج یاوران ولایت دانش آموز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۴۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد