Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسخ به یازده سوالی که پس از تماشای بهترین فیلم مارول تاکنون؛ "اونجرز: اینفینیتی وار" برای‌تان پیش می‌آید: کدام شخصیت‌ها واقعا مرده‌اند?!

 

1.دلیل حاضر شدن هالک در طول فیلم؟

 

ابتدا گمان میشد که هالک بدلیل ترسیدن خودش را نمایان نمی کند اما برادران روسو اعلام کردند دلیل این کار می تواند این باشد که چرا هالک باید همیشه جور بروس بنر را بکشد و همه ی کارها را بکند؟ هالک حالا میخواهد این وظایف برعکس شود و این بروس بنر باشد که جور او را بکشد!

 

2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا ثانوس تمامی ازگاردیان را کشته است؟

 

در خود فیلم این طور تصور میشد که ثانوس تمامی ازگاردیان را کشته است اما با توجه به شخصیت و نوع بینش ثانوس ممکن است وی تنها نصف ازگاردی ها را کشته باشد. زنده ماندن والکری  توسط کارگردان این فیلم تایید شده است. اما وضعیت شخصیت های کورگ ومیک در حالت ابهام است.

 

3.چرا ثانوس دقیقا این زمان برای حمله انتخاب کرده است؟

 

جواب این سوال می تواند دستکش بینهایت باشد! چون بدون دستکش، سنگ های بینهایت برای او ارزشی ندارند. این را نیز می توان گفت که بدلیل بی نظمی هایی که لوکی بر سر 9 دنیا آورده بود و همچنین غیبت و مرگ اودین و در انتها نابودی ازگارد این اجازه را به ثانوس داد تا به نیداولیر (سرزمین دورف ها) برود جایی که باید مورد حفاظت ازگاردی ها باشد اما حالا نابود شده است.

 

- جالب است بدانید comics7س در سکانس پس از تیتراژ فیلم

 

 “Avengers: Age Of Ultran”

 

دقیقا در نیداولیر حضور دارد.

 

4.رد اسکال چگونه وارد ورمیر شده است؟

 

رد اسکال در فیلم کاپیتان آمریکا در انتهای نخستین انتقامجو سعی کرد سنگ فضا را در دستانش بگیرد اما بدلیل عدم شایسته بودنش، سنگ فضا وی را به جایی نامعلوم فرستاد. که حالا معلوم می شود او به مدت ۷۰ سال محافظ سنگ روح بوده است.

 

5.دلیل حضور کم رنگ بلک اوردر؟

 

به گفته برادران روسو دلیل حضور کوتاه مدت بلک اوردر (فرزندان ثانوس) بدلیل زمان محدود این فیلم بوده است.

 

6.چرا ثور به قصد کشت، به ثانوس ضربه وارد نکرد؟

 

همانطور که در ادامه ی سکانس متوجه آن شدید ثور قصد داشت مانند همان کاری که ثانوس با او کرد او را شکنجه دهد. ثور شاید بیشترین کسی باشد که در این دنیای سینمایی زجر و غم را متحمل شده است. ثانوس در جلوی چشمان او برادر، بهترین دوست و مردمش را کشته بود مطلقا ثور نمی توانست به همین سادگی یک مرگ ساده را به او بدهد.

 

7.چرا استار لرد چنین کار احمقانه ای انجام داد؟

 

- قبل از هر چیز بهتر است بدانید دکتر استرنج 14 میلیون بار تمامی اتفاقاتی که ممکن است در آینده بیفتد را دیده است پس قطعا از قبل تمامی ماجرا را می دانست و به راحتی میتوان قبل از درگیری با ثانوس این نکته را به استارلرد گوشزد کند.

 

همین طور که می دانید تنها در یک آینده است که انتقامجویان پیروز می شوند و این رفتار استار لرد دقیقا جزو همان آینده است.

 

8.مکان ملاقات ثانوس با گامورای نوجوان کجاست؟

 

مکان رازآلودی که ثانوس با گامورای نوجوان دیدار کرد، به گفته ی جو روسو یکی از قدرت های 6 سنگ بینهایت است که در واقع یک تجسم غیر فیزیکی از دنیای روح است.

 

9.کدام مرگ ها واقعی هستند و کدام نه؟

 

مرگ هایمدال و ویژن نسبت به بقیه مرگ ها متفاوت است و آنها شخصیت هایی هستند که قطعا و واقعا مرده اند. مرگ لوکی نیز بر حسب گذشته ای که از او به یاد داریم تا حدودی می تواند زیاد دوام نداشته باشد و احتمالا وی رو دوباره خواهیم دید.

 

10.انتخاب شخصیت هایی که توسط ثانوس کشته شدند به چه صورت بود؟

 

برادران روسو در مورد چگونگی انتخاب شخصیت هایی که باید بمیرند و زنده بمانند عنوان کردند تمامی انتخاب ها جزئی از داستان بوده است و مسیریست که باید این شخصیت ها طی کنند، این انتخاب ها تنها مربوط به این فیلم نیستند بلکه کل داستان را شامل می شوند. چون همانطور که می دانید این فیلم ها (Avengers 3،4) در واقع در اوج داستان قرار دارند پس بدانید که انتخاب های بسیار دقیقی بوده اند.

 

11.چرا مرگ اسپایدرمن بیشتر از مرگ شخصیت هایی نظیر بلک پنتر ، گروت، استار لرد و... طولانی و احساسی تر جلوه داده شد؟

 

یک پاسخ بسیار قانع کننده برای آن وجود دارد و آن اینست که اسپایدرمن دارای قدرتی به نام Spider Sense حس عنکبوتی است، این قدرت به اسپایدرمن این اجازه را می دهد تا وی را از خطرات پیش رو مانند یک هشدار مطلع کند مانند همان سکانسی که موهای دست او در اتوبوس بلند شد. به همین دلیل هنگامی که ثانوس بشکن معروف خود را زد حس عنکبوتی، اسپایدرمن را پیش از هر کسی از این موضوع اگاه کرد.

 

- جالب است بدانید آخرین کلمه ای که گروت به راکت راکون می گوید پدر است

 

منبع: کافه سینما

 

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت عید قربان مجلس مسجد استان همدان اردبیل دولت مهدویت کیفیت نان عربستان فیلم انتقام جویان ۳ اونجرز هالک مرد آهنی فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت مرد عنکبوتی فیلم های علمی تخیلی سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!

رئیس شبکه ۳ سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران بوده، برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان دور نماند و تصویرش به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی تمایلی به انجام مصاحبه نداشت و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

منع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟