Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 سیدحسن نقوی حسینی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در جلسه سوال از رییس‌جمهور با تبریک هفته دولت، گفت: امروز روز ملت و دولت است. اصل ۲۸ و ۳۴ و سایر اصول قانون اساسی از شما خواسته اشتغال مناسب، تامین اجتماعی و دستمزد مکفی را برای ملت ایجاد کنید.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: آقای رییس جمهور به نمایندگان ملت بگویید شورای عالی اشتغال که بالاترین مرجع تصمیم گیری شغل است طی  ۵ سال دولت شما چند بار تشکیل جلسه داد؟ بانک اطلاعات بیکاران که شما در دو دوره انتخابات قول آن را  دادید، کجا تشکیل شد؟ سرانجام طرح کارورزیِ شما چه نتیجه‌ای داشت؟ باید پاسخگوی ملت باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به دشمنان نظام هشدار داد: به دشمنان ایران اعلام می‌کنیم که آمریکا را له می‌کنیم و از تحریم‌ها عبور می‌کنیم و مجلس پشتیبان شما هستند. دشمنان بدانند تا زمانی که پشت رهبری ایستاده‌ایم از هر گونه گزندی به نظام، کور خوانده‌اند.

وی ادامه داد: آقای رییس جمهور تو را به خدا به نخبگان، صنعت و تولید و به داشته‌های داخلی خودمان توجه کنید. کاش شما یا معاون اول شما از نمایشگاه صنایع کوچک که وزیر صنعت مدتی قبل تشکیل داد، بازدید می‌کردید. به والله در منزل مردم دلار به اندازه کافی وجود دارد، اعتماد آنان را جلب کنید. ظرفیت‌های اشتغال مهمتر از خودِ شغل است. روی ایجاد ظرفیت اشتغال فکر کنید. بخش مسکن را راه بیندازید. ۳۰۰ نوع شغل در حوزه صنعت وجود دارد. همه این بخش‌ها، بیکارند. بیش از ۵۰۰۰ مرکز تولیدی و خدماتی که منشاء تولید و شغل است، تعطیل است.

نقوی حسینی در پایان رو به روحانی کرد و گفت: آقای رییس جمهور اختلاف سیاسی داریم اما امروز روز عزت ملت ایران و به تعبیر شما امروز روز سخت کشور است. مرد کسی است که امروز مقابل سختی‌ها بایستد و ما در کنار شما ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: حسن روحانی سوال از رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند