Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته (پنجم شهریور) جمعی از رانندگان تاکسی در خرم آباد در اعتراض به پایین بودن درآمد دست به تجمع زدند.

این راننده‌ها که هم به پایین بودن کرایه‌ها و کمبود مسافر اعتراض دارند و هم از دست تاکسی‌های اینترنتی خسته شده‌اند، می‌گویند: روزی کمتر از چهل هزار تومان درآمد داریم. در اوضاعی که هزینه‌های بنزین و استهلاک خودروها به شدت افزایش یافته، درآمد تاکسیرانی در خرم آباد به هیچ وجه کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حتی از حداقل مزد مصوب وزارت کار نیز کمتر درآمد داریم.

یکی از این رانندگان می‌گوید: حداقل کاری که می‌توانند بکنند این است که با فعالیت تاکسیرانان اینترنتی مقابله کنند و نگذارند کسانی که شغل دوم‌شان مسافرکشی‌است، نان ما را آجر کنند.

معاون سازمان حمل و نقل شهرداری خرم‌آباد با تایید تجمع اعلام کرده‌است: رانندگی کاری بسیار سخت است و اگر درآمد آن هم خوب نباشد دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت در این حوزه نمی‌ماند. در صحبتی که با رانندگان داشتیم قول دادیم که مطالبات آنان را پیگیری کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رانندگان تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی براساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

تمرین صبح امروز سه‌شنبه(۱۸ اردیبهشت) در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد. میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور در تمرین امروز حضور داشتند.

محمد طاهر وادی در مراسم تجلیل از قهرمانان شرکت کرده بود و در تمرینات حضور نداشت.

علی اصغر مجرد که در اواخر لیگ رومانی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از بازگشت به تهران در کمپ تیم‌های ملی مورد معاینه قرار گرفت و مقرر شد این بازیکن تیم ملی را در مسابقات لیگ ملت‌ها همراهی نکند.

پیش از این بردیا سعادت هم به دلیل آسیب‌دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داده بود.

علی شیعی هم روز گذشته از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیگی شده و در تمرینات تیم ملی حضور ندارد.

این تمرین با جدیت از سوی کادرفنی دنبال ‌شد و موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال در ابتدای تمرین خطاب به بازیکنان گفت: امیدوارم امروز تمرین خوبی داشته باشید، مراقب خودتان باشید و خوب تمرین کنید. صبح تمرینات توپی و عصر وزنه خواهیم زد.

در ادامه بازیکنان به انجام کارهای کششی پرداختند و والیبال ۶ بر ۶ اجرا کردند. همچنین تمرین توپی بازیکنان زیر نظر پیمان اکبری و موریس پائز انجام شد و سپس ملی‌پوشان به تمرین اسپک در شرایط مسابقه پرداختند.

در ادامه تمرینات سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور به همراه میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال،وحید مرادی نایب رئیس و امیرحسین منظمی دبیر فدراسیون در تمرینات ملی پوشان حاضر شدند.

تقوی در جمع ملی‌پوشان گفت: به اعضای کادر فنی و بازیکنان سختکوش خسته نباشید می‌گویم. این دقایق جز آخرین فرصت‌هایی است که می‌توانیم رودرو با هم صحبت کنیم. البته با بازیکنان فرد به فرد ارتباط دارم. از همه شما ممنونم که کنار ما در این روزهای سخت ایستادید. میلاد عبادی پور بدون یک روز استراحت به تیم ملی اضافه شد. همگی با غیرت کنار هم هستند. می‌دانم که رویداد سختی پیش روست اما من به این تیم ایمان دارم. برای من حضور در المپیک آمال و آرزو نیست، اما مردم می‌فهمند که شما جنگیدید.

وی در خطاب به میلاد عبادی پور گفت: او فرمانده تیم است و کار سختی دارد. دوست دارم هر زمان که پسرش بزرگ شد بگویید بابای من برای والیبال جنگید.

تقوی گفت: مهم نیست نتیجه چه می‌شود، جایی برای حسرت نگذارید. برای مردم و خانواده خودتان بجنگید. همین که مردم از عملکرد تیم راضی باشند برای ما کافی است. من خدمت‌گذار شما هستم، حتما کم و کسری هست از همه شما تشکر می‌کنم. برای حضور در تیم ملی پاداش در نظر گرفتیم اما یک پاداش دیگر برای شما در نظر گرفتیم و آن این است که اگر بتوانند در انتخابی المپیک سهمیه کسب کنند نفری یک میلیارد تومان برای شما در نظر گرفتیم.

در ادامه موریس پائز پس از پایان تمرین گفت: در وهله اول تشکر می‌کنم که به دیدار ما آمدید، قطعا حضور و حمایت شما برای ما اهمیت زیادی دارد. ما به شما قول می‌دهیم تمام تلاشمان را بکنیم تا به این هدف برسیم . من با همکاران برزیلی هم صحبت کردم و آنها هم اذعان داشتند برای ما قابل احترام است که با تیم ملی کار کنیم.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، صبح یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه به برزیل خواهد رفت.

کد خبر 6099296

دیگر خبرها

  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • برگزاری ماراتون اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • برگزاری ماراتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • برگزاری مارتن اوتیسم در شهر اصفهان / «اوتیسم کمتر بودن نیست، تفاوت است»
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی