Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)؛ اولین کاروان بازگشتی حجاج ایرانی از بیت الله الحرام عصر دیروز پنجم شهریور وارد فرودگاه امام(ره) شدند و با مراسم تکریم و اهدا گل توسط جمعی از مدیران و مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) مورد استقبال قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پرواز ۳۰۰ نفر حاجی خانه خدا که از استان البرز مشرف شدند، توسط شرکت هواپیمایی سعودی از مبداء جده و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد ایران اسلامی شدند.

بنابر این گزارش، عملیات پروازهای بازگشت حجاج از سرزمین وحی تا ۲۵ شهریورماه ادامه دارد و ۲۶ هزار نفر از حجاج از ۸ استان کشور طی ۹۲ پرواز از فرودگاه امام(ره) به کشور بازخواهند گشت.

انتهای پیام/

آغاز عملیات پروازهای بازگشت حجاج از سرزمین وحی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم