Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال تنها تا ۳ روز دیگر زمان دارد تا از خطر محرومیت فرار و پرونده‌های مالی خود را مختومه کند.

به گزارش شریان نیوز،با توجه به تشکیل کمیته جدید در باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی های شاکیان در همین راستا مدیران درصدد هماهنگی های لازم با افرادی هستند که در کمیته تعیین وضعیت پرونده علیه استقلالدارند تا بدین منظور با پرداخت طلب آنها، پرونده های این افراد را مختومه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین مدیران باشگاه استقلال پس از تماس با شاکیان و دعوت آنها به باشگاه طلب های این نفرات را تسویه می کنند تا در زمان باقی مانده یعنی 9 شهریور پرونده ای در این کمیته نماند تا خطر محرومیت گریبانگیر باشگاه استقلال شود.

عذر خواهی دوباره رحمتی از هواداران 

مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال پس از بازی شب گذشته برابر السد قطر و شکست تیمش از هواداران عذر خواهی کرد و تمامی مسبب باخت تیمش را بر گردن یک نفر انداخت. با این وجود این دروازه بان امروز نیز در پیامی دوباره از طرفداران استقلالی بابت شکست 3 بر یک مقابل السد قطر عذر خواهی کرد.

حسینی و خشم از نیمکت نشینی 

حسین حسینی دروازه بان جوان تیم فوتبال استقلال که در رقابت های لیگ برتر در 5 بازی گذشته فرصت حضور در درون دروازه آبی پوشان را پیدا نکرد در شب گذشته نیز زمانی که متوجه شد در بازی با السد هم نیمکت نشین است ترجیح داد دیرتر از سایرین به تمرینات قبل از بازی اضافه شود تا به نوعی ناراحتی خود را به گوش مسئولان و البته شفر برساند. با این وجود بعید نیست حسینی در نیم فصل دوم به فکر تیم جدید و جدایی از جمع آبی پوشان باشد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، به تازگی تصویری همراه با دخترش مانلی، در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است.

حسینی اخیرا به دلیل ماجرای جیمی‌جامپ و مصاحبه‌اش به پرداخت مجموعا 330 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت از همراهی استقلال محکوم شده است. به همین خاطر او در بازی با تراکتور نمی‌تواند درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!