Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@17:18:32 GMT

زوم AFC روی ستاره گلزن علیپور؛ مدعی آقای گلی؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۵۵۴۲۲

ساعت24-علی علیپور هرچند در فصل گذشته توانسته عنوان آقای گلی فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد، اما مطمئنا کار سختی برای انجام آن در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

  تیم برانکو که در سه فصل اخیر سه آقای گل به لیگ برتر داده، حالا بزرگ‌ترین مشکلش گلزنی است. از 5 بازی این فصل، پرسپولیس تنها در سه بازی مقابل پدیده، فولاد و صنعت‌نفت گل زده که یکی از ۵ گلش هم پنالتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم گل‌نزن حالا برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باید از الدحیل که بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را دارد، بگذارد.

در نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا اما انگار خط حمله دو تیم جذابیت بیشتری دارد که در گزارشی آنها را معرفی کرده است: «پس از صعود زودهنگام از گروه دوم لیگ قهرمانان، الدحیل فینالیست سال 2016 یعنی العین را با هشت گل در دو دیدار رفت و برگشت شکست داد. خط حمله‌ متوقف‌نشدنی این تیم تاکنون 21 گل به ثمر رسانده، یعنی 6 گل بیشتر از السد که دومین خط حمله برتر غرب آسیاست. تنها جئونبوک هیوندای موتورز 26 گله بیش از الدحیل گل زده. رهبری خط حمله تیم نبیل معلول را یوسف العربی بر عهده دارد. مهاجم پیشین الهلال که با 9 گل زده صدرنشین جدول برترین گلزنان لیگ قهرمانان است. العربی نه فقط در دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی، بلکه در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس هم گل زده است.

پرسپولیسی که در مرحله گروهی بهترین خط دفاع را به نام خود نوشت (با سه گل خورده) اما در دو بازی رفت و برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی چهار گل دریافت کرد. شکست 3 بر 2 در ابوظبی و سپس پیروزی 2 بر یک در تهران با گل دیرهنگام سیدجلال حسینی، صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ را قطعی کرد و حالا آنها باید با موفق‌ترین تیم امسال رقابت کنند. حال آنکه بعد از جدایی طارمی، علی علیپور با تلفیق قدرت و سرعت، مهاجم اصلی پرسپولیس در فصل 18-2017 بود و با 14 شوت در چارچوب، چهار گل آسیایی به ثمر رسانده است.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود

سخنگوی ارتش پاکستان مدعی شد حمله انتحاری که جان پنج مهندس چینی را در خیبرپختونخوا گرفت، در افغانستان طراحی شده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «احمد شریف چوهدری» سخنگوی ارتش پاکستان در یک نشست خبری مدعی شد حمله اخیر به کاروان مهندسان چینی در ایالت خیبرپختونخوا در افغانستان طراحی شده و عامل انتحاری نیز تبعه افغان بود.

چوهدری گفت: توطئه‌ای که در حمله به کاروانی در منطقه بشام از توابع ناحیه شانگله خیبرپختونخوا در 26 مارس منجر به کشته شدن پنج مهندس چینی شد، در افغانستان طراحیشده بود.

وی در ادامه نیز مدعی شد: این بمب‌گذاری انتحاری به آن سوی مرز نیز متصل است و برنامه‌ریزی این ترور در افغانستان انجام شده است. تروریست‌ها و تسهیل‌کنندگان آنها نیز از افغانستان کنترل می‌شدند و بمب‌گذار انتحاری نیز یک افغان بود.

واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان5 مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند

دولت و ارتش پاکستان پیش از این نیز بارها مدعی شده بودند ناامنی‌های این کشور ریشه در افغانستان دارد و حکومت طالبان را به حمایت از مخالفان مسلح متهم کرده بودند؛ اتهامی که کابل همواره رد کرده است.

گفتنی است وزارت خارجه حکومت طالبان پیش از این ضمن محکومیت حمله مذکور آن را تلاشی برای تضعیف همکاری‌های منطقه‌ای خوانده بود.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پاکستان: حمله به مهندسان چینی در افغانستان طراحی شده بود
  • آنچلوتی: می‌خواهیم شبی باور نکردنی خلق کنیم
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)