Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: حدود ۸۴/۴ درصد جمعیت روستایی استان زیر پوشش این شرکت قرار گرفته اند که این میزان در شهرستان میاندوآب۹۲ درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، کاظم محمدی اقدم امروز در مراسم افتتاح پروژه های آب و فاضلاب روستایی میاندوآب به مناسبت هفته دولت در سخنانی با اشاره به اهمیت آب، اظهار کرد: باید قدر این نعمت را دانسته و در مصرف آن صرفه جویی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی افزود: هر مترمکعب آب برای اینکه به دست ما برسد، حدود ۸۰۰ تومان تمام می شود ولی حدود ۳۰۰ تومان آن از مردم دریافت می شود و حدود ۶۰ درصد مشترکین به ازای هر مترمکعب ۱۰۰ تومان پرداخت می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه خط قرمز ما کیفیت آب شرب است، گفت: در این راستا ۹۹۹ سامانه گندزایی احداث  و کیفیت آب از لحاظ میکروبی و کلرزنی به دفت بررسی می شود.

محمدی اقدم تصریح کرد: ما روزانه به بیشاز ۳۰ خانوار روستایی عملیات آبرسانی پایدار را انجام می دهیم.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی آذربایجان غربی با بیان اینکه حدود ۸۴/۴ درصد جمعیت روستایی استان زیر پوشش این شرکت قرار گرفته اند، اظهار کرد: این میزان در شهرستان میاندوآب۹۲ درصد بوده و تعداد روستاهای غیربرخوردار بالای ۲۰ خانوار نیز یک یا دو روستاست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از نصب ۳۹۴۸ علمک در سال ۱۴۰۲ در شهرها و مناطق سخت‌گذر روستایی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳۹۴۸ علمک گاز تازه در سطح استان نصب شد که از این تعداد ۱۸۶۵ علمک در شهرها و ۲۰۸۳ علمک در روستاها بوده است.

وی با اشاره به سخت‌گذر و دوردست‌بودن روستاهای باقیمانده و سختی چند برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار، افزود: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری تعداد علمک‌های نصب‌شده در این استان را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در شهرها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ علمک در روستاها نصب شده است.

دیگر خبرها

  • سد دز پر شد/ وضعیت سدهای خوزستان چگونه است؟
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • نصب حدود ۴ هزار علمک جدید گاز در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم