Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا لرستان -گروه ورزشی:در این بازدید که جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های استان حضور داشتند سطح تجهیزات اماکن ورزشی  وروند تکمیل پروژه های در حال ساخت  حوزه ورزش استان مورد بازدید وبررسی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش وجونان لرستان در حاشیه بازدید از این طرح های ورزشی به خبرنگاران ،اظهار کرد: 46پروژه در حوزه ورزش وجونان استان در دست اجرا قراردارد که از این تعداد15 پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی یاور عزیزپور افزود: سالن سرپوشیده دوومیدانی  وسالن 15 هزار نفری  خرم آباد از مهمترین پروژه هایی هستند که در سال جاری افتتاح خواهندشد.

به گفته او با افتتاح این 15 پروژه شاهد افزایش سرانه ورزشی استان وکاهش این سرانه با میانگین ملی خواهیم بود.

خبرنگاران درادامه  این تور رسانه ایی ازخانه تیراندازی خرم آباد نیز بازدید کردند .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: با توجه به تجهیز این سالن به امکانات واضافه شدن 5 اسلجه از نوع اسلحه های بلند به قیمت هر تفنگ 20 میلیون تومان واسلحه های کوتاه هر طپانچه به قیمت 12 میلیون تومان  می توان مسابقات استانی تیراندازی را در این مکان برگزار کرد.

همچنین بازدید از سالن ورزشی محله فلک الدین وسالن پشت بازار نیز از دیگراماکن ورزشی مورد بازدید اهالی رسانه در این تور بود .

عزیزپور با اشاره به نقش موثر وسازنده   دستگاه ورزش وجوانان استان در مبارزه با آسیب های اجتماعی  ،گفت: سالن فلک الدین آماده افتتاح است و  باتوجه به استعداد خوب جوانان این محله در ورزش کبدی  می توان روی تاثیر ورزش در مبارزه با آسیب های اجتماعی  وسوق دادن جوانان این محله به ورزش قهرمانی حساب باز کرد.

 

 

او با بیان اینکه در چندین نقطه  از مجموعه تختی خرم آباد فعالیت عمرانی انجام گرفته است، گفت: هوشمند سازی شبکه آبرسانی زمین  فوتبال تختی ،گرمایش وسرمایش سالن چاغروند،مهمانسرای جنب خانه بوکس  وبهسازی وتجهیز خوابگاه ورزشکاران این مجموعه از جمله این فعالیت ها بوده است .

مدیرکل ورزش وجونان لرستان خاطر نشان کرد: کارتعمیرات وتجهیزات  طرح های دیگرورزشی  در شهرستانهای استان نیز از جمله تلاش هایی است  که  عملیاتی شدن  آنها توسط فقط  5 نفراز  پرسنل فنی اداره کل طی  فعالیت در چندین جبهه کاری  را باید عملی  خارق العاده محسوب کرد .

 

برپایه این گزارش ؛مجموعه سوارکاری خرم آباد ،خانه جوان وساختمان اداری ،استخر امام علی ومهمانسرای جنب این استخر ، خانه بوکس و مهمانسرای مجموعه تختی ،خوابگاه ورزشکاران ،مجموعه جانبازان ومعلولین ،گرمایش وسرمایش سالن شهید چاغروند،استخر جانبازان ،مجموعه امام علی ،زمین گلف مجموعه سبزی پرور  ،مجموعه کوثر خرم آباد از دیگر اماکنی بود که خبرنگاران در این توررسانه ایی به همراه مدیر کل ورزش وجونان استان از آنها  بازدید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی جانبازان دولت رسانه زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۵۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد 

همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳