Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری با محور جشنواره شهید رجایی که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: از نگاه همه جانبه نگر وپیشگیرانه رئیس کل دادگستری استان در سالم سازی فضای اداری تشکر می کنیم و باور داریم با تذکر و یادآوری و آشنا کردن مدیران با قانونی می توانیم بسیاری از چالش ها را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:هرچند نمی توانیم خود رابه اخلاق و منش معصومین برسانیم اما قادریم در مسیر شهیدایی چون رجایی که زندگی آنها را دیده ام گام برداریم.

زاهدی بیان کرد: باید بپذیریم که با منش و روش مدیریتی شهید رجایی خیلی فاصله داریم اما می توانیم دوران شهید را بررسی و نوع رفتاری که با مردم و مسئولان داشت را پیاده کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: دلسوزی و تعهد و وجدان کاری و رسیدگی به امور مردم در منش شهید رجایی خیلی اهمیت داشت و ما در این زمینه خیلی عقب مانده ایم و شاید نتوانیم به پای شهید رجایی برسیم اما باید عزم داشته باشیم در این مسیر گام برداریم.

وی اضافه کرد: در هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات دولت مهیا شده و در کنار آن برگزاری جشنواره شهید رجایی هم اهمیت دارد و هر سال تعدادی از دستگاههای اجرایی مورد تجلیل قرار می گیرند.

زاهدی اظهارداشت: در هفته دولت امسال در بخشهای مختلف ۱۴۲۴ پروژه در امور زیربنایی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با ۶۵۱ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد و ۱۰۰۰ نفر نیز مشغول کار شدند.

وی بیان کرد: بزرگترین نیروگاه بادی در سیاهپوش در منطقه طارم سفلی افتتاح شد که بیش از یک هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و می تواند دستاوردهای ارزشمندی در تامین انرژی پاک داشته باشد.

زاهدی اضافه کرد: این طرح با ۵ روز اختلاف افتتاح شد و یک رکورد در نصب توربینها محسوب می شود.

وی بیان کرد: خداوند نعمت های زیادی به ما داده که باد و خورشید از آن جمله است و با وجود ظرفیت های خدادادی باید نیروگاههای تجدیدپذیر را توسعه بخشیم.

زاهدی یادآورشد: تاکنون ۲۶ مجوز احداث نیروگاه تجدید پذیر با ۸۳۰ مگاوات در استان صادر شده که ۱۴۰ مگاوات آن افتتاح شده و۶۰ مگاوات هم امسال وارد مدار می شود.

وی اضافه کرد: می توانیم ۳۰ هزار مگاوات نیروگاه تجدید پذیر در کشور احداث کنیم و این ظرفیت خدادادی بسیار ارزشمند است زیرا در حالی که مجموع نیروگاههای کشور ۵۵ هزار مگاوات است این ظرفیت می تواند ما را از انرژی فسیلی بی نیاز کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: این طرح قبل از برجام اجرایی شد و یکی از بهترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا در منطقه بکار گرفته شده است.

تنظیم بازار در استان قزوین مطلوب است

زاهدی در ادامه درخصوص تنظیم بازار در استان گفت: در تنظیم بازار همدلی خوبی بین دستگاههای اجرایی و قضایی استان وجود دارد اما باید در مورد عرضه کالای احتکار شده تصمیم مقتضی بگیریم و این کالاها را بر اساس قانون قیمت گذاری و سپس وارد بازار کنیم.

ارزیابی جشنواره شهید رجایی عادلانه تر شده است

استاندار قزوین بااشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی هم گفت:درسالهای اخیر ارزیابی ها عادلانه تر و واقعی تر شده است و دستگاههایی که توانسته اند شاخص ها را عملیاتی کنند مورد تجلیل قرار می گیرند.

توسعه دولت الکترونیک ضروری است

وی درخصوص دولت الکترونیک هم گفت:هرچقدر درکارها شفاف سازی کنیم وارتباط دستگاه اجرایی و کارمندو مردم کمتر شود تخلف بشدت کاهش می یابد چون بستر تخلف نیست.

زاهدی اضافه کرد: توسعه دولت الکترونیک می تواند زمینه تخلف و خطا در ادارات را بشدت کاهش دهد و ما در این زمینه جدی هستیم.

وی بیان کرد: همه باید خدمتگزار مردم باشیم و در این شرایط باید همه توان خود را بکار گیریم تا هیچ کاری زمین نماند و شرمنده مردم نشویم.
 
استاندار قزوین اظهارداشت: اگر ما مدیران کوتاهی کنیم دیگر نمی توانیم پاسخگوی مردم باشیم زیرا حق همه مردم را ضایع کرده ایم لذا با همه سختی ها لازم است خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در ادامه از ۱۵ دستگاه اجرایی برتر، هشت ارزیاب، یک دهیار زن نمونه تجلیل شد.

کد خبر 4387903

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین جشنواره شهید رجایی عبدالمحمد زاهدی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد احتکار شیراز عید سعید قربان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، شناسایی بازماندگان و تارکین تحصیل را امری بسیار مهم و تاثیرگذار در جذب دانست و گفت: آموزش و پرورش استان تاکنون در شناسایی تارکین و بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است.

علی مطهری در گفت و گو با ایسنا، رمز موفقیت استان در شناسایی تارکین و بازماندگان از تحصیل را ابلاغ مصوبه شورای آموزش و پرورش استان به دستگاههای ذیربط جهت همکاری در این امر مهم دانست و گفت: موضوع بازماندگان و تارکین تحصیل مورد توجه وزارت آموزش و پرورش و استان است و به عنوان یک مشکل اساسی، در دستور کار شورای آموزش و پرورش استان قرار دارد که در این راستا تکالیفی برای دستگاههای اجرایی تعیین شده است. 

وی تاکید کرد: براساس تکالیف معین شده تمامی دستگاههای ذیربط اعم از فرمانداران، دهیاران، بخشداران، ائمه جماعات در امر شناسایی و جذب تارکین و بازماندگان از تحصیل، مکلف به همکاری هستند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: اگر چه موضوع شناسایی، جذب و نگهداشت بازماندگان و تارکین تحصیل ۳ موضوع مهم و قابل تامل در حوزه آموزش و پرورش است اما موضوع نگهداشت جذب شده ها بسیار مهم تر است. 

وی با بیان اینکه به لحاظ اهمیت موضوع، تاکنون اقدامات خوبی در راستای شناسایی، جذب و نگهداشت، تارکین و بازماندگان از تحصیل در استان انجام شده است، افزود: متاسفانه میزان بازماندگان و تارکین از تحصیل قابل تامل است که می طلبد بیش از این به این مسئله توجه شود. 

مطهری تاکید کرد: تلاش می کنیم میزان بازماندگان و تارکین تحصیل در استان را به حداقل و میزان جذب و نگهداشت را به حداکثر برسانیم. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات حوزه شناسایی تارکین و بازماندگان از تحصیل استان گفت: گاها در بین  آمار اعلامی در تعداد بازماندگان یا تارکین تحصیل شناسایی شده، افرادی هستند که سن آنها خارج از محدوده ضروری تحصیل است یا فرد مذکور مهاجرت کرده و در استان نیست، لذا قابلیت جذبی برای این افراد وجود ندارد. 

وی ادامه داد: مسئولان مرتبط با این مساله در استان همه تلاش خود را برای جذب و نگهداشت بازماندگان و تارکین تحصیل معطوف کرده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان