Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه آماده هرگونه همکاری به دولت هستیم تا از مشکلات موجود کشور عبور کنیم گفت: ارتش در هر زمینه‌ای گوش به فرمان رهبری اقدام می‌کند. ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر نادر علیدوست امروز در دیدار جمعی از فرماندهان قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان در دیدار با فدایی سرپرست استانداری کرمان به‌مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار‌داشت: این شهیدان الگوی خدمتگزاری و مقاومت و ایثار بودند و در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمادگی ارتش در استان کرمان بسیار خوب بوده و استان کرمان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است گفت: آماده هرگونه همکاری به دولت هستیم تا از مشکلات موجود کشور عبور کنیم.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ارتش همواره یار و کمک دولت‌ها بوده و هست افزود: هم‌پیمانی با ولایت سرلوحه کار ارتش قرار دارد و در هر زمینه‌ای گوش به فرمان رهبری اقدام خواهیم کرد.

امیر علیدوست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: امسال مجری مراسم رژه هفته دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران است و آماده هستیم تا این مراسم را در روز 31 شهریور در استان کرمان با اقتدار برگزار کنیم.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود