Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان با اشاره به اطعام ۱۲۴ هزار نفر همزمان با روز غدیر غدیر امسال، گفت: ما با مردم همکاری و به تشویق آنها اقدام می‌کنیم و براساس آخرین آمارها تعهد مردم در شهرستان‌های مختلف برای اطعام به ۱۷۰ هزار نفر رسیده است. ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ استانها خوزستان نظرات

سید موسی بلادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اهواز با تبریک دهه ولایت به ویژه عید غدیر، اظهار داشت: صدر در صد جشن‌های غدیر مردمی و وابسته به دولت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مردم عاشق ولایت و امیرالؤمنین(ع) خودجوش به ویژه در استان خوزستان به عنوان محل ورود تشیع به کل کشور همواره در اینگونه برنامه‌ها و جشن‌ها حضور پر رنگی را دارند.

دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان با اشاره به این‌که خوزستان منطقه شیعه خیز و مدافع تشیع است، خاطرنشان کرد: پیش از تاسیس بنیاد غدیر مردم همواره عشق به مولی امیرالؤمنین(ع) داشته و در ارادت حب خود به این امام برنامه داشتند.

وی گفت: در چند سال اخیر بنیاد بین المللی غدیر به صورت خودجوش و مردی شکل گرفت که کارهای عمده‌ای در استان خوزستان صورت گرفته و در حال انجام است.

بلادیان ادامه داد: از سه سال گذشته در مسجد الغدیر منطقه آخرآسفالت اهواز عده‌ای از جوانان تحت عنوان «ضیافت علوی» اقدام به اطعام مردمی کردند؛ ابتدای آغاز در حد 500 تا یک هزار نفر بوده که در حال حاضر با تلاش صورت گرفته و فرهنگ‌سازی انجام شده به کل کشور سرایت پیدا کرده است.

دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان با اشاره به اطعام 124 هزار نفر همزمان با روز غدیر غدیر امسال، افزود: ما با مردم همکاری و به تشویق آنها اقدام می‌کنیم و براساس آخرین آمارها تعهد مردم در شهرستان‌های مختلف برای اطعام به 170 هزار نفر رسیده است.

وی درخصوص اهمیت اطعام به مناسبت عید غدیر، افزود: امام صادق(ع) فرمودند هرکسی در روز عید غدیر به مسلمان یا شخصی اطعام کند مثل این است که به پیامبران غذا داده و پذیرایی کرده است و برای هیچ عید و مناسبتی چنین روایتی وجود ندارد.

بلادیان خاطرنشان کرد: مناطق محروم و دور افتاده‌ای در سطح استان خوزستان وجود دارد، برنامه‌ریزی شده با همکاری بازار اهواز بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، شکر و مواد شوینده که قیمت هر بسته بالای 850 هزار ریال و مجموع 90 میلون تومان است.

دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان ادامه داد: این بسته‌ها همزمان روز عید غدیر در روستاهای پراکنده و محروم به ویژه در قسمت‌های غربی استان و هم‌جوار مرز توسط روحانیون با عنوان هدیه غدیر اهدا شود.

وی گفت: با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان در روز عید غدیر جهیزیه حدود 400 زوج نیازمند شامل یخچال، فرش و بخاری با هزینه 5 میلیون تومان برای جهیزیه تقدیم می‌شود.

بلادیان با اشاره به توزیع کتاب «دکتر و شیخ» به تیراژ ده‌ هزار جلد در میان اقشار مختلف، افزود: هدف از این اقدام شناخت بیشتر با فرهنگ غدیر و آمادگی برای پاسخگویی به شبهات مخالفان است که علاوه بر برگزاری مسابقه به صورت نیم بهاء به فروش می‌رسد.

دبیر بنیاد بین ‌المللی غدیر در خوزستان از برگزاری دوره‌های غدیر شناسی در سطح استان خوزستان خبرداد و اظهار داشت: ایستگاه‌های صلواتی نیز در نقاط مختلف برپا و دستگاه‌ها و ادارات مختلف را به برگزاری جلسات با موضوع غدیر تشویق کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اقلام تبلیغی همچون بنر، جزوه‌های آموزشی، بروشور را به تعداد قابل توجهی آماده و در حال توزیع آنها در میان گروه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب

حامد(میلاد)منصوری: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: خوزستان و خاصتا اهواز که مرکز استان است و میشه گفت که مرکز جنوب غرب کشور هم است از وجود بیمارستان مجهز مدرن و بروز چشم و قلب محروم است

در صورتی که در چندین استان می بینیم که بیمارستان های مجهزی وجود دارد که مردم خوزستان با وجود دوری و سختی راه برای درمان خود به این استان ها جهت درمان مراجعه میکنند

باید دید دلیل علت عدم پیگیری مسئولان ارشد استان و بخصوص نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای ایجاد بیمارستان چشم و قلب در مرکز استان چیست؟

ایا حق خوزستانی ها نیست که یک بیمارستان مجهز با امکانات بروز و پزشکان متبحر داشته باشند

خوزستانی که قلب تپنده ایران بوده و هست و همیشه محرومیت در این استان بیداد میکند و هیچ وقت از ثروتی که دارد برای مردمش در جهت امکانات رفاهی و سلامت استفاده نشده است و مردم همیشه مجبور هستند صدها کیلومتر را طی کنند تا برای درمان و سلامتی خود به تهران،اصفهان یا شیراز بروند.

علت این کم کاری و بی توجهی ها به سلامت مردم چه چیزی است؟

استانی که در مجلس ۱۸ نمانیده و در خبرگان ۶ نماینده دارد و معاون اول دولت هم یک خوزستانی است ولی توان پیگیری ساخت چند بیمارستان مجهز را در مرکز استان ندارند

شهرستانی جدید کرخه خوزستان بدون بیمارستان و درمانگاه دولتی شبانه روزی است و مردم برای درمان مجبور به تردد به شوش یا اهواز هستند

شوش با جمعیت بالایی که دارد یک بیمارستان قدیمی بدون امکانات کافی دارد که نیازهای مردم را بخوبی برطرف نمیکند و همیشه مورد انتقاد مراجعین بوده و بارها شاهد بودیم که نارضایتی مردم را به همراه داشته است

لذا امیدواریم دولت، نمانیدگان خبرگان ،مجلس و مسئولان کشور برای ساخت بیمارستان های مجهز در خوزستان اقدامی انجام دهند که مقداری از محرومیت این استان ثروتمند جبران شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902055

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)