Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:22:08 GMT

واژگونی سواری "ام.وی.ام" دو کشته به جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۳۹۳۳

واژگونی سواری 'ام.وی.ام' دو کشته به جای گذاشت

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت:واژگونی یک سواری "ام.وی.ام" در محور بروجن به فرادنبه استان چهارمحال وبختیاری دو کشته به جای گذاشت.

 به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ غلامعلی شکری در تشریح این خبرافزود: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يک فقره واژگوني خودرو در محور بروجن به فرادنبه مامورين کلانتري14فرادنبه ونيروهاي امدادي به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادمه داد: پس از حضور مأموران در محل حادثه مشاهده شد يک دستگاه خودروي سواري" ام.وي.ام" به دلیل نامعلومي از جاده منحرف ودر حاشيه جاده واژکون و چهار سرنشین آن مصدوم شده اند که با تلاش نیروهای حاضر در صحنه و یگان های امدادی، راننده وچهار نفر سرنشين این خودربه بيمارستان منتقل شدند.
سرهنگ شکری افزود: متأسفانه دو نفر از مصدومین اين حادثه که دو دختر 22 و 15ساله بودند پس ازانتقال به بيمارستان علي رغم تلاش تيم پزشكي بدليل شدت جراحت وارده فوت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن در خاتمه گفت:علت اين حادثه توسط کارشناس پليس راه در حال بررسی می باشد.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - تصادفات رانندگی - نیروی انتظامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری تصادفات رانندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • حادثه رانندگی در بروجن
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک