Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@03:22:09 GMT

برگزاری جشن عید غدیر در ۲۰ بقعه ناحیه یک شهرستان قم 

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۹۱۳۱

برگزاری جشن عید غدیر در ۲۰ بقعه ناحیه یک شهرستان قم 

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اوقاف قم، حجت‌الاسلام سید محمد باقر طباطبایی ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم اظهار کرد: بر این اساس در همه بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان قم مراسم جشن و سرور برگزار می‌شود که تعداد آنها به بیش از ۲۰ مورد می‌رسد.

وی افزود: از جمله بقاع شاخص میزبان جشن عید غدیر در این ناحیه می‌توان به حرم‌های مطهر امامزادگان علی بن جعفر(ع)، شاه احمد قاسم(ع)، سید علی(ع) و موسی مبرقع(ع) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه ایستگاه صلواتی به نام سه امامزاده واجب‌التعظیم این ناحیه در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا می‌شود گفت: این سه بقعه شامل حرم مطهر امامزادگان احمد بن قاسم(ع)، جعفر غریب(ع) و علی بن جعفر(ع) است که همزمان با شب و روز عید غدیر به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی ادامه داد: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، پنج نفر مبلغ اعزامی از سوی اداره کل اوقاف استان قم در بقاع متبرکه ناحیه یک مشغول فعالیت هستند و در خیمه‌های معرفت و غرفه‌هایی همچون کودک و نوجوان، مشاوره روانشناختی و پاسخگویی به احکام شرعی، در خدمت زائران هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه دیدار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در این دیدار اظهار کرد: امنیت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی حاصل فداکاری و رشادت مجموعه عظیم و قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است.

محمد حاتمی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه، مجموعه فعالیت‌ها در مرکز رشد، مرکز تخصصی طب ورزشی و رشته دایر ارائه کرد و افزود: براساس نیاز جامعه جوانان در شهرستان می‌توانیم رشته‌های مهارتی مورد تقاضای منطقه را در این دانشگاه دایر کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه هم در این دیدار با اشاره به موقعیت مهم دانشگاهیان در شناخت، تبیین مسائل سیاسی و فرهنگی، از تلاش دانشگاهیان در همراهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی قدردانی کرد.

علی یعقوبیان متذکر شد: شهید مطهری الگویی برای استادان و جوانان است؛ چراکه با شجاعت و غیرت دینی برخورد منطقی با مخالفان نظام داشت.

وی مطرح کرد: در بیشتر کشور‌ها پارامتر‌های قدرت و ارزش جامعه را نیروی نظامی و نیرو‌های متخصص می‌دانند که توسط استادان و معلمین نیروی انسانی متعهد و متخصص پرورش داده می‌شوند؛ چراکه آینده کشور در گرو تربیت چنین نسلی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد.

سرهنگ پاسدار ماهر و سروان ارمی هم ضمن تبریک هفته معلم، تعلیم و تربیت را بسیار مهم حساس و حیاتی عنوان کردند و افزودند: باید استادان با ایجاد روحیه امیدآفرینی و از بین بردن یأس و ناامیدی، مسیر روشن و امید به آینده و دانایی را تقویت کنند.

سرهنگ ماهر گلزار پنج شهید گمنام در دانشگاه را منشأ و مأمنی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرستان تربت‌حیدریه برشمرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»