Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@04:40:28 GMT

جزئیات آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۷۹۳۱۷

آزمون کتبی سی و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی برگزار شد و آزمون های شفاهی و عملی تا جمعه ۹ شهریورماه ادامه می یابد.

به گزارش مهر، دکتر حسن رزمی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اعلام این خبر افزود: آزمون کتبی این دوره دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت‌ کننده در رشته‌های مختلف در کمال صحت و آرامش انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتایج آزمون کتبی بعد از اعلام کلید و بررسی اعتراضات واصله توسط هیات‌های ممتحنه بورد، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی به اطلاع داوطلبان رسید و افراد واجد شرایط شرکت در آزمون‌های شفاهی/ عملی از روز سه‌شنبه ۶ شهریور به مدت دو روز وارد این مرحله از آزمون شده اند که این بخش از آزمون در صورت لزوم تا پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی بابیان اینکه حدنصاب قبولی آزمون کتبی ۷۰ امتیاز است افزود: افرادی که مجموع نمرات آزمون کتبی و شفاهی آنها ۷۰ امتیاز باشد موفق به اخذ دانشنامه خواهند بود و بر اساس نیازی که در سطح کشور وجود دارد به‌ عنوان هیات‌علمی به دانشکده‌های تعیین محل معرفی می‌شوند.

وی افزود: کسانی که مجموع نمرات شان بین ۶۰ تا ۷۰ باشد گواهینامه دریافت خواهند کرد و در فرایند درمان به حوزه‌های درمانی معرفی خواهند شد و افراد برتر این آزمون بعد از جمع‌بندی نهایی ظرف مدت یک ماه فرصت خواهند داشت تا محل خدمت موردنظر را اعلام کنند.

رزمی با اشاره به اینکه هر ۱۰ گروه آموزشی تخصصی واجد شرایط این آزمون بوده‌اند افزود: خطاهای انسانی در طراحی سؤالات کتبی آزمون سال جاری به میزان قابل‌ توجهی کاهش‌ یافته و با نهایت خوشحالی اشکالات فنی در سؤالات برخی از رشته‌های تخصصی به صفر نزدیک شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دندانپزشکی آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۷۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۷۰ خواهر و ۱۲ برادر در استان سمنان برگزار شد.

کد خبر 6095987

دیگر خبرها

  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان سمنان
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات