Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه تفاهم نامه همکاری بین نیروی انتظامی و دانشگاه پیام نور با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه و رئیس دانشگاه پیام نور استان در ساختمان مرکزی این دانشگاه منعقد شد.

برگزاری جلسات اندیشه ورزی و میزگردهای علمی مشترک، برپایی همایش های علمی مورد تایید وزارت علوم، جلسات سخنرانی، کارگروه های علمی مشترک، فراهم کردن زمینه استفاده از کتابخانه ها و کارگاه های مشترک و همکاری در تعیین موضوع پایان نامه ها و پژوهش های دانشگاهی از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن سعیدی پور، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در این باره عنوان کرد: در راستای اجرای این تفاهم‌ نامه اولویت های پژوهشی نیروی انتظامی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار دانشگاهیان پیام نور قرار می گیرد و در شوراهای پژوهشی این دانشگاه پذیرفته و پشتیبانی می شود و ناجا هم آمار و اطلاعات لازم را برای پیشبرد تحقیقات در اختیار دانشگاهیان ما قرار می دهد.

سعیدی پور که به تازگی به عنوان دبیر منطقه پنج کشوری دانشگاه پیام نور منصوب شده است، گفت: بزودی همین تفاهم‌نامه در استان‌های کردستان و ایلام به امضا می‌رسد.

دانشگاه پیام نور از حدود یک ماه پیش به 10 منطقه‌ کشوری تقسیم شده که استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان به عنوان منطقه پنج به مرکزیت کرمانشاه معرفی شده‌اند.

سردار منوچهر امان اللهی، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: با توجه به تنوع وظایف و ماموریت های ناجا اجرای مطلوب این وظایف نیازمند مشارکت همگانی به ویژه از طرف دستگاه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با محوریت دانشگاه ها است.

به گفته وی در ایجاد بسیاری از آسیب های اجتماعی استان کرمانشاه، ضعف فرهنگ و آموزش مشهود است و بی شک غفلت از این موضوع مشکلات متعددی را به دنبال خواهد داشت.

امان اللهی اظهار داشت: مشکلات حوزه اجتماعی متعدد است و وضعیت موجود تا شرایط ایده آل و شایسته مردم فاصله زیادی دارد اما این واقعیت هم قابل کتمان نیست که در بسیاری از مشکلات تغییرات قابل توجهی با جهت‌گیری مثبت ایجاد شده است.

وی افزود: وظایف و ماموریت های هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی نیست در حالی که علل، عوامل و بسترهای بسیاری از آسیب های اجتماعی در بخش های دیگری ایجاد می‌شود اما افکار عمومی از ناجا انتظار دارد که به آنها رسیدگی کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در عین حال تاکید کرد: ما هیچ شأنی جز خدمت بهتر و بیشتر به مردم برای خود قائل نیستیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مهمترین محورهای تفاهم‌نامه نیروی انتظامی و دانشگاه پیام نور کرمانشاه

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود