Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@22:58:01 GMT

پودولسکی: دروغ می‌گویند، در تیم آلمان نژادپرستی نیست

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۴۲۵۳

به گزارش وانانیوز، 

 پودولسکی در عین حال تایید کرد که بازیکنان تیم ملی آلمان از سر شوخی با القابی مثل کاناکن ( کلمه‌ای با بار خفیف نژادپرستانه که در آلمان به غیرآلمانی‌ها یا تیره‌پوست‌ها گفته می‌شود) یا سیب‌زمینی با هم مزاح می‌کرده‌اند بدون اینکه معنای نژادپرستی در ذهن داشته باشند. پودلوسکی که سابقه‌ی 130 بازی ملی در کارنامه دارد و به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شده به روزنامه‌ی بیلد گفت:" آلمان کشوری چندفرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم ملی آلمان هم به مرور زمان بعضی اصطلاحات روی زبان بچه‌ها افتاده بود که برای شوخی از آنها استفاده می‌کردند. اصطلاحاتی مثل کاناکن و سیب‌زمینی. یادم هست در جام ملتهای اروپای 2016 از این اصطلاحات استفاده می‌کردیم ولی همه می‌دانستند که این کلمات شوخی هستند و کسی ناراحت نمی‌شد".


پودولسکی 33ساله در سال 2016 با تیم ملی آلمان خداحافظی کرده و از سال 2017 برای ادامه‌ی فوتبال باشگاهی به ژاپن منتقل شده و در حال حاضر در تیم ویسل کوبه بازی می‌کند.


ماجرا از آنجا آغاز شد که چندی پیش مجله‌ی اشپیگل آلمان گزارش داد که تیم ملی این کشور در جام جهانی روسیه با شکاف و درگیری فرهنگی روبرو بوده است. درگیری بین بازیکنان دارای ریشه‌های مهاجر از یک سو و بازیکنانی که پدر و مادر خارجی ندارند. درگیری بین کاناکن و سیب‌زمینی‌ها. پودولسکی که خود ریشه‌ی لهستانی دارد به روزنامه‌ی بیلد گفت:" بعد از جام جهانی، کسانی که در تیم ملی نیستند و تیم ملی آلمان را نمی‌شناسند سعی می‌کنند چیزهایی را به تیم نسبت دهند که واقعیت ندارد. این حرفها هیچ ارتباطی به نژادپرستی ندارد. در تمام سالهایی که من در تیم ملی آلمان بازی می‌کردم چیزی به عنوان نژادپرستی در تیم ملی وجود خارجی نداشت".

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری فرانسوی‌ها با پلیس پس از حذف پی‌اس‌جی
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی