Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@23:32:45 GMT

سرقت از خودروهای شمال شهر برای تهیه شیشه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۶۰۴۱

رئیس کلانتری 163 ولنجک از دستگیری سارق جوان لوازم داخل خودرو در محدوده شمال شهر تهران خبر داد.

محمد‌باقر قدم‌زاده در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به دستگیری سارقی در شمال شهر تهران اظهار کرد: ماموران عملیات کلانتری 163 ولنجک ساعت 4 بامداد گذشته در حین گشت‌زنی به پسر جوانی برخورد می‌کنند که یک جفت کفش برند و یک ساب ضبط خودرو را با خود حمل می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران به حضور پسر 26 ساله مشکوک و او را متوقف می‌کنند، اضافه کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه‌ای می‌شود؛ اما در نهایت با شگردهای پلیسی به سرقت از یک خودرو 206 اعتراف می‌کند.

رئیس کلانتری 163 ولنجک با اشاره به اعتیاد متهم توضیح داد: با انتقال وی به کلانتری مشخص می‌شود که سارق دارای اعتیاد شدید به شیشه است و در نهایت در بازجویی‌ها به 50 فقره سرقت اعتراف می‌کند.

قدم‌زاده با بیان اینکه تا به حال پنج شاکی موفق به شناسایی متهم شده‌اند، گفت: شاکی خودرو 206 هم شناسایی شده و پرونده این سرقت هم‌اکنون به پایگاه یک پلیس آگاهی ارسال شده است.

به گفته وی، متهم لوازم سرقتی را برای فروش به خیابان شوش می‌برده و با نازل‌ترین قیمت برای خرید شیشه به مال‌خرها می‌فروخته است.

انتهای پیام/4009/4039/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به نقل از ورزش سه منوچهری گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد. بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد. باز خدا را شکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان