Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@22:54:00 GMT

رکوردشکنی مثبت بارسلونا در نقل و انتقالات 2018

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۸۷۱۳۱

رکوردشکنی مثبت بارسلونا در نقل و انتقالات 2018

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از موندودپورتیوو، بارسا در این تابستان اقدام به جذب چهار بازیکن جدید کرد. ویدال، آرتور ملو، مالکوم و لانگله با صرف هزینه ای 131.9 میلیون یورویی(فارغ از بندهای متغیر) جذب بارسا شدند تا مجموعه آبی و اناری، باکیفیت تر از فصل گذشته شود.

نکته جالب اما اینجاست که برای اولین بار از سال 1999، رقم دریافتی بارسا از فروش بازیکنانش بیشتر از مبلغی شد که این باشگاه برای خرید بازیکن هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتقال قرضی 2 میلیون یورویی روز گذشته پاکو آلکاسر به دورتموند باعث شد تا میزان دریافتی بارسا از فروش یا انتقال قرضی بازیکنانش به 137.7 میلیون یورو برسد تا بالانس نقل و انتقالاتی بلوگرانا مثبت 5.8 میلیون یورو شود(رکورد در قرن 21). این در حالی است که انتقال احتمالی رافینیا به بنفیکا یا بتیس، این بالانس را بهتر نیز خواهد کرد. در تابستان جاری، علاوه بر آلکاسر،یری مینا، پائولینیو، مارلون، آرنائیز، الکس ویدال، آندره گومس و لوکاس دینیه نیز بارسا را ترک کرده اند.

 

سال 1999، بارسلونا از فروش سانی اندرسون، جیووانی، سلادس و روجر، 36.6 میلیون یورو کسب کرد و در عوض 22 میلیون یورو صرف خرید یاری لیتمانن، دنی گارسیا، سیمائو و دهو کرد تا بالانس مثبت 14.6 میلیون یورویی برای این باشگاه به ثبت برسد.

 

تابستان 2002 نیز بارسا صاحب بالانس مثبت در نقل و انتقالات شد که البته به اندازه تابستان امسال نبود. لازم به ذکر است که فصل گذشته بارسا 334.37 میلیون یورو صرف خرید بازیکن کرد و 232.5 میلیون یورو نیز از فروش نیمار به دست آورد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۸۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت رئال مادرید و بارسا چیزی است که در روزهایی که یکی از دو تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی می‌شود، بیشتر داغ می‌شود. دیشب بارسا با به خیرونا باخت تا قهرمانی رئال قطعی شود.

به این ترتیب امسال رئال بود که قهرمان لالیگا شد و جام را از بارسا پس گرفت تا هوادارانش بیش از همیشه خوشحال شوند. در حالی که رئالی‌ها سر از پا نمی‌شناسند، گوتی، ستاره سابق رئال، فرصت را برای کنایه زدن به بارسا و رئیسش، خوان لاپورتا، غنیمت شمرد.

گوتی بعد از شکست 4-2 بارسا برابر خیرونا در صفحه ایکس خود نوشت: «من یک تردید بزرگ دارم. آیا خیرونا-بارسا تکرار خواهد شد؟»

اشاره گوتی به حرف‌های دو هفته پیش خوان لاپورتا در مورد احتمال تکرار ال‌کلاسیکو بود که پس از جنجال‌های پیرامون گل مردود یامال مطرح شد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم