Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دهقان پیش از ظهر پنج شنبه با همراهی، حسن فرجی عضو شورای اسلامی شهر و رضا خانی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین با حضور در سالن شهید گلعباسی از روند تمرینات آماده سازی تیم والیبال شهرداری ورامین بازدید کرد.

دهقان در دیدار با بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم طی سخنانی اظهار داشت: با تشکیل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین گام مهمی در حمایت از فرهنگ و ورزش منطقه برداشته شد و شهر ورامین طی سالیان گذشته به یکی از قطب های والیبال کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین حامی این ورزش و هزاران جوان هوادار این تیم خواهد بود افزود: ورزش یکی از عوامل پیشگیری از هر آسیب و شبیخون فرهنگی است‌ و مدیرت شهری و شورای شهر این منطقه تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا در این زمینه به موفقیت برسیم.

شهردار ورامین با اشاره به اینکه نماینده والیبال ورامین در لیگ برتر، هفتمین سال متوالی حضور خود در رقابت های لیگ برتر را تجربه می کند گفت: این افتخار بزرگی برای ورامین، نه در سطح استان، بلکه کشور است که با همت جوانان و نوجوانان ورامین و تلاش مربیان زحمت کش والیبال ورامین، امروز بازیکنان بسیار خوبی در تیم های پایه داریم که نوید روز های درخشانی را برای آینده این ورزش می دهد.

دهقان اظهار داشت: امیدواریم در فصل پیش رو با حمایت هواداران پرشور ورامینی و زحمات بازیکنان بتوانیم نتیجه مطلوب و قابل قبولی بگیریم و مسلما با تلاش و پشتکار می توان قله های قهرمانی را نیز فتح کرد.

گفتنی است، که شهرداری ورامین به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین دومین سال حضور خود در رقابت های لیگ برتر را سپری می کند و در لیگ برتر پیش رو تمام مسابقات داخل خانه آن از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد که خود تاثیر بسزایی در معرفی شهر ورامین به عنوان شهر تماما فرهنگی و ورزشی در سطح کشور دارد.

کد خبر 4389520

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین دهقان شهرداری ورامین والیبال متین ورامین مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز استانداری سمنان عید سعید قربان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود

شاهرخ شفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره گفت: بیست و نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری استان آذربایجان شرقی با توجه با بارندگی‌های قابل توجه در محل برگزاری مسابقات و شرایط مطلوب منطقه، صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دشت هارنا بخش آبش احمد شهرستان کلیبر برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: با برنامه ریزی دقیق و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امیدواریم این دوره از جشنواره فرهنگی و ورزشی را هم بتوانیم به نحو شایسته برگزار نمائیم و جامعه سالم و با شور و نشاط در سطح استان داشته باشیم.

شفیعی با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این رویداد بزرگ اذعان کرد: قطعاً برگزاری چنین رویداد بزرگی که هزاران نفر را برای تماشا به این منطقه می‌کشاند، کار بسیاری سختی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها می‌باشد که در همین زمینه از دستگاه‌های مختلف استان بخصوص مسئولین شهرستان کلیبر که شرایط را برای برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی مهیا می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، زنده نگه داشتن آداب و رسوم روستایی و عشایری بوده و در این جشنواره مردان و زنان عشایری در رشته‌های مختلف از جمله سوارکاری، طناب کشی، مچ اندازی، دوومیدانی و انواع بازی‌های بومی و محلی به رقابت پرداخته و در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

شفیعی با دعوت از عموم علاقه مندان به ورزش‌های بومی و محلی اظهار داشت: روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه منتظر حضور شما در دشت هارنا بخش آبش احمد، محل برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی هارنا هستیم.

کد خبر 6097130

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم