Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرمربی سایپا گفت: همه ما باید مواظب اظهار نظرهای مان باشیم و آنچه می گوییم با واقعیات همخوانی داشته باشد. ماجرای طلب من از پرسپولیس به قصه هزار و یک شب تبدیل شده و انگار نحوه مدیریت ها در پرسپولیس خواسته یا ناخواسته مشابه هم و به صورت کپی برداری است.


او ادامه داد: مدیریت قبلی باشگاه نامه ها را جواب نمی داد، نماینده به دفتر من می فرستاد و بعد منکر جلسه می شدند که با عکس و سند و مدرک واقعیت را به همه ثابت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی وقت پیش باشگاه پرسپولیس و آقای گرشاسبی به من پیشنهاد توافق دادند، من هم برای اینکه در معذورات قرار نگیرند در خصوص مسائل مالی هیچ حرفی نزدم و وکیل و نماینده ام صحبت هایی کردند. خود باشگاه تاریخ هایی تعیین کرد و به همان تاریخ های خودشان هم پایبند نبودند. حالا نمی دانم منظورشان از توافق چیست و از کدام توافق حرف می زنند. اگر منظورشان صحبت های سال قبل است که خودشان به آن پشت پا زدند و توافق را نادیده گرفتند. البته من خیلی تلاش کردم توافق حاصل شود ولی آقایان به حرفهای خودشان هم ارزش قائل نشدند.


دایی تصریح کرد: با رفتارهای نخ نما شده می خواهند مرا مقابل هواداران قرار دهند. قرار بود از محل ترنسفر طارمی طلب مرا تسویه کنند. من خبر داشتم قطری ها پول را داده اند اما  اینجا می گفتند پول نیامده.بعد از یکماه گفتند پول را خرج کردیم. این رفتارها زیبنده نیست . اینکه حرف بزنیم و بعد یادمان برود حتی تماس بگیریم توجیه ندارد. در این مدت طلب خیلی ها را دادند که حق شان هم بوده ولی سراغی از من نگرفتند. حالا نوع حرفها تغییر کرده است.


او اظهار داشت: با شرایطی که به وجود آوردند در بحث مالیات برای من مشکلات عدیده ای ایجاد شد.آقایی که شاهکار مدیریت بود و باعث شد دو پنجره تیم بسته شود موضوع مطالبات من را به اینجا رساند. روی لج و لجبازی ها و ندانم کاری های او پرسپولیس نه فقط به من که به خیلی ها بدهکار شد و حالا هم رفته خانه اش نشسته و ککش هم نمی گزد.


دایی در پایان گفت:اگر توافق نامه ای با امضای من یا نماینده و وکلایم دارند ارائه دهند تا خودم هم آن را ببینم.من نمی خواستم حرفی بزنم اما رفتار و گفتارهای آنها مرا وادار به بیان این توضیحات کرد . فقط بگویم هیچ طلبکاری دنبال نابودی پرسپولیس نیست. کسانی برای نابودی پرسپولیس خواب آشفته دیده بودند که قبل از حضور در پرسپولیس کسی نام شان را هم نشنیده بود اما با واسطه و رفاقت آمدند و کاری را کردند که اسکندر با تخت جمشید نکرد. حالا هم بیایند به قانون جواب بدهند.

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شکایت علی دایی پرسپولیس علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سپاهان عصر روز سه‌شنبه در شرایطی برگزار شد که انتظار می‌رفت با توجه به اخبار ساعتی قبل از تمرین، امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌ها با تیم تمرین کند و با همین یک جلسه تمرین راهی اردو شود تا بلکه به لیست بیست نفره راه پیدا کرده و شانس بازی کردن در این میدان حساس را داشته باشد.

همچنین در مورد بیرانوند با توجه به اینکه اخبار مثبتی درباره برطرف شدن مصدومیت او و پایان دوران توان‌بخشی‌اش به گوش می‌رسید، انتظار می‌رفت حداقل تصویر او در تمرین آخر منتشر شود اما به نظر می‌رسد رسانه باشگاه پرسپولیس در مورد این دو بازیکن احتیاط کرده است.

حالا یا عالیشاه و بیرانوند باز هم با تیم نکرده‌اند یا اینکه باشگاه نخواسته تصاویر تمرین‌شان را منتشر کنند چرا که ظاهرا هنوز شرایط این دو بازیکن نهایی نیست و روز مسابقه مشخص می‌شود.

به هر حال گزارش تصویری تمرین آخر پرسپولیس در حالی منتشر شد که هیچ عکسی از بیرانوند و عالیشاه در آن دیده نمی‌شد و حتی در گزارش مربوط به تمرین هیچ اشاره‌ای به این دو بازیکن نشد تا اگر هیچ کدام به بازی سپاهان نرسیدند حاشیه‌ای به وجود نیاید.

دیگر خبرها

  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • حالا وقت توافق است
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!