Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و مدیر باشگاه ردینگ انگلیس به اظهارنظر درباره انتقال قرضی ملی‌پوش ایرانی پرداختند. ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه ردینگ انگلیس، سعید عزت‌اللهی، بازیکن 21 ساله تیم فوتبال روستوف روسیه به صورت قرضی برای مدت یک فصل به تیم ردینگ در چمپیونشیپ انگلیس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی‌پوش ایرانی هشتمین خرید تابستانی تیم ردینگ است.

پائولو کلمنت، سرمربی تیم ردینگ پس از امضای قرارداد سعید عزت‌اللهی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم سعید عزت‌اللهی را 24 ساعت پیش از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان به خدمت بگیریم. سعید عزت‌اللهی بازیکنی قدرتمند و دارای توانمندی‌های فنی بالایی در خط میانی است. او دارای تجربه بازی در بالاترین سطح باشگاهی و تیم ملی فوتبال ایران است. در تیم روستوف و باشگاه اتلتیکو مادرید هم بازی کرده است. الان هم بی‌صبرانه منتظر آغاز همکاری با عزت‌اللهی در تمرین‌ها هستم.

رون گورلای، مدیر اجرایی تیم ردینگ نیز در این رابطه اظهار داشت: سعید عزت‌اللهی یک هافبک جوان و امیدوار کننده است. با وجود داشتن 21 سال سن از تجربه بازی در سطح حرفه‌ای، اروپا و بین‌المللی برخوردار است. این یک فرصتی برای باشگاه ردینگ بود تا سعید عزت‌اللهی را به صورت قرضی جذب کند. او آن‌قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم. بدین‌ خاطر بی‌صبرانه منتظر بازی او در تیم ردینگ هستیم.

وی افزود: خوشحالیم که توانستیم تیم ردینگ را پیش از پایان فصل نقل‌وانتقالاتی تابستانی اروپا بیشتر تقویت کنیم. معتقدیم که سعید عزت‌اللهی یک بازیکن توانمند با پتانسیل‌های واقعی است که به تیم ردینگ اضافه کردیم.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی چهار بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین مرتبه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تصاحب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی برگزار و تیم ملی کشورمان برای سیزدهمین بار قهرمان این مسابقات شد.

این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

این بازی در سالن بانکوک آرنا تایلند برگزار شد و تماشاگران پرتعداد میزبان به تشویق تیم ملی خود پرداختند. ضمن اینکه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار در سالن حضور داشتند و از نزدیک بازی را تماشا کردند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و تایلند

کد خبر 748875

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد