Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین گفت: یک مرکز بیماری ویزیت در منزل در سطح استان به ۵۰ نفر از بیماران به صورت سیار خدمات ارائه می‌کند در حالی که هزینه نگهداری هر بیمار در این مرکز بیش از یک میلیون تومان است. ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، راحله جاتن در حاشیه بازدید از مراکز توانبخشی بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن مردان با عنوان مهر البرز با 100 بیمار در حال فعالیت بوده که در مجموع 4 مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن در استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: براساس آمارها 230 بیمار روانی مزمن در استان بوده در حالی که یک مرکز بیماری ویزیت در منزل در سطح استان به 50 نفر از بیماران به صورت سیار خدمات ارائه می‌کند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: هزینه نگهداری هر بیمار در این مرکز بیش از یک میلیون تومان بوده که بهزیستی یارانه 600 هزار تومان می‌دهد.

جاتن ادامه داد: 31 نفر در مرکز توانبخشی معلولان ذهنی بالای 14 سال پسران نگهداری می‌شوند که برای 25 نفر یارانه که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با 150 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خانه کوچک سایه ویژه معلولان ذهنی خفیف خانم با هدف کوچک سازی مراکز نگهداری ایجاد شده که محیطی مثل منزل با ظرفیت 10 نفر تشکیل شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین بیان کرد: این مراکز با هدف حضور معلولان در اجتماع  ایجاد شده که معلولان برای خرید، اشتغال و آموزش فنی و حرفه‌ای به خارج از مرکز می‌روند.

جاتن گفت: مراکز خانه کوچک با هزینه 50 تا 100 میلیون تومان ایجاد شده در حالی که 23 هزار معلول در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان