Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز تربیت بدنی سپاه یاسر گفت: 500 دوچرخه سوارمشهدی مسافت 6 کیلومتری از تقاطع استاد یوسفی تا پارک دانش منطقه قاسم آباد مشهد را رکاب زدند.
سیدمحسن حاج میرزایی افزود: در پایان مسابقه به 25 دوچرخه سوار به قید قرعه جوایزی اهدا شد که شش کمک هزینه عتبات عالیات و سه دستگاه دوچرخه از جمله این جوایز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این مسابقه با همکاری شهرداری منطقه 10 مشهد و ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دهه ولایت پارک دانش همایش دوچرخه سواری در مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی این آیین عصر پنجشنبه با حضور رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، رئیس پارک علم و فناری دانشگاه، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد دانشگاهی فردوسی و جمعی از خیران حوزه علم و فناوری در منزل این بانوی نیکوکار برگزار و به پاس قدردانی از این اقدام خیرخواهانه نشان نیکوکاری بنیاد دانشگاهی فردوسی به بانوی نیکوکار، ضیاالملوک فضل خراسانی اعطا شد.

این بانوی خیر در مراسم اهدای منزل خود گفت: به نظر من هر شخصی که ثروتی بیشتر از حد خود دارد باید از این اقدامات انجام دهد، من هر روز از اینکه این‌کار را انجام داده‌ام بیشتر از روز قبل احساس خوشحالی می‌کنم و هرگز پشیمان نیستم.

فضل خراسانی ادامه داد: این فضا بعد از من هست تا همه از آن استفاده کنند.

همچنین وی با اظهار خرسندی از آشنایی با جمع بنیاد دانشگاهی توضیح داد: گمان نمی‌کنم که کار بزرگی انجام داده‌ام بلکه به نظر من این کار طبیعی بوده و نیازی به تشکر ندارد.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد با تشکر و قدردانی از خانم فضل خراسانی بابت ایجاد مرکز نوآوری و فناوری دانشجویان بیان کرد: در استان خراسان رضوی نخبگان زیادی هستند که نیاز به حمایت دارند، حمایت‌های دولتی تنها می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند، اما حضور خیرینی همچون شما باعث سامان گرفتن اوضاع و زندگی دانشجویان نخبه می‌شود.

مسعود میرزایی افزود: ما در استان خراسان رضوی افراد زیادی را داریم که استطاعت مالی دارند و بسیار پسندیده است که این افراد وارد عرصه‌های علمی و فناوری شوند.

این منزل اهدا شده به مساحت ۵۰۰ مترمربع در خیابان ملاصدرای مشهد واقع است.

بنیاد دانشگاهی فردوسی نخستین سازمان مردم‌نهاد دانشگاهی در ایران است که در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه فردوسی مشهد به همت جمعی از خیران دانشگاهی و غیردانشگاهی تأسیس شد و تاکنون در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی و فناورانه فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته و موفق به تأمین و احداث هفت خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۲۲۰۰ تخت با کمک خیران شده و اکنون نیز علاوه بر این فعالیت‌ها به تأسیس مراکز نوآوری برای حمایت از ایده‌های نوآورانه دانشجویان اقدام می‌کند.

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد