Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با توجه به اعلام لغو ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی، گوجه فرنگی و هندوانه به عراق، با ارسال نامه ای به ادارات شهرستان‌های تابعه خود در استان و ریاست اتاق اصناف تهران نوشت: به پیوست تصویب‌نامه شماره 97/240/22/582 مورخ 97/5/17 سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر لغو ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی، گوجه فرنگی و هندوانه به کشور عراق تا اطلاع ثانوی جهت اطلاع به واحدهای ذی ربط ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران نیز پیرو این نامه با ارسال نامه ای به اتحادیه صنف بارفروشان تهران و اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران نوشت: احتراما، بدین وسیله تصویرنامه شماره 97/73121 مورخ 1397/05/23 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و ضمایم مبنی بر لغو ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی، گوجه فرنگی و هندوانه به کشور عراق تا اطلاع ثانونی به پیوست جهت اطلاع و بهره‌برداری مقتضی ایفا می‌گردد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوجه فرنگی عراق میوه و سبزی معدن و تجارت تجارت سیب زمینی عراق گوجه فرنگی میوه و سبزی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک بر تعهد به تلاش برای راه‌حلی که به اشغال فلسطین پایان داده و منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین شود، تاکیدکرد.
 
وی همچنین از کشورهای متحد با رژیم اشغالگر صهیونیست درخواست کرد تا از آغاز عملیات نظامی زمینی در رفح در جنوب غزه منصرف شده و بر پیامدهای فاجعه بار احتمالی برای فلسطینیان در غزه تاکید کرد.
 
گوترش بر ضرورت جلوگیری از قحطی با اطمینان از هدف قرار نگرفتن تلاش‌های بشردوستانه، کاروان‌ها، امکانات و افراد تاکید کرد.
 
پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بدون توجه به نتیجه مذاکرات آتش‌بس، حمله زمینی خود را در رفح آغاز خواهد کرد.
 
شهر رفح از زمان آغاز عملیات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه محل پناهندگی بسیاری از فلسطینیان شده است.
 

دیگر خبرها

  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد