Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:12:07 GMT

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۴۵۹۷

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت داوران سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از سعید اسدی، فرهاد قائمیان و فریبا متخصص پس از مشاهده و ارزیابی کارشناسی آثار حاضر در دو بخش مسابقه تئاتر صحنه ای و نمایشی، آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

موسیقی:

تقدیر: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال از مهدی حسنی، آهنگساز نمایش «جاده‌ی کناره» از استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال را به محمدرضا عرفانی آهنگساز نمایش «ماه بر ترک اسب پیر» از استان اردبیل تقدیم کردند.

اقلام گرافیکی:

تقدیر: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ۱۰ میلیون ریال از محمدعلی بشنام، طراح اقلام گرافیکی نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس تقدیر شد.

طراحی صحنه:

تقدیر: لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ  ۱۵میلیون ریال به مهدی حسن زاده و سید محسن هاشمی از طراحان صحنه نمایش «جاده‌ی کناره» از استان خراسان رضوی تقدیم شد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۲۵ میلیون ریال را به مسعود احمدی طراح صحنه نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس تقدیم کردند.

بازیگری:

گروه داوران برای تشویق از دو بازیگر خردسال حاضر در نمایش های جشنواره با اهدای لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال از ابوالفضل آرمیون بازیگر نمایش «سنگ بست» و از مینا خیری بازیگر نمایش «سال گذشته در حرم» تقدیر کردند.

بازیگر مرد:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵میلیون ریال به مهدی صدیقی، بازیگر نمایش «سنگ بست» از استان سیستان و بلوچستان تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به عطا منتظری، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال به حامد عالمی پور، بازیگر نمایش «پلاک هشت» از استان خراسان شمالی تقدیم شد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال را به علی فرحناک، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیم کردند.

بازیگر زن:

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال از فاطیما رمضانی مقدم، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیر به عمل آمد.

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال از روشنک سه قلعه‌گی، بازیگر نمایش «جاده کناره» تقدیر به عمل آمد.

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال از فرزانه خان محمدی، بازیگر نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیر به عمل آمد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، شیما پورسهم الدین بازیگر نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کردند.

نمایشنامه نویسی:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به محمد مهدی خاتمی، نویسنده نمایشنامه «سنگ بست» تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به محمدرضا شاه مردی، نویسنده نمایشنامه «آلا» تقدیم شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به مسعود احمدی، نویسنده نمایشنامه «سال گذشته درحرم» تقدیم شد.

کارگردانی:

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال از مرتضی جلالی، کارگردان نمایش «گاهی دوزخ، گاهی بهشت» از استان قم تقدیر به عمل آمد.

با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال از رضا خداد بیگی، کارگردان نمایش «سنگ بست» از استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد.

برگزیده: گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال را به مسعود احمدی کارگردان نمایش «سال گذشته در حرم» از استان فارس تقدیم کردند.

کد خبر 4390281 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی مراسم اختتامیه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد عید سعید قربان شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار عید غدیر خم سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

علاوه بر جمع زیادی از کودکان و خانواده های آنان و شرکت کنندگان در این جشنواره، هنرمندانی همچون عادل بزدوده، وحید آقاپور مریم سعادت، حسن دادشکر، مهدی صبایی، هومن حاج عبداللهی، محمد بحرانی، رضا فیاضی، ماشاالله شاهمرادی زاده، ساقی زینتی، حسن دادشکر در‌ کنار محسن برمهانی معاون سیما، محمدرضا باطنی مدیر شبکه امید و حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حاضران در این مراسم بودند.

در این نشست که با حدود ۹۰ دقیقه تاخیر آغاز شد، پس از قرائت آیاتی چند از قرآن‌ کریم توسط قاری خردسال و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، یک نمایش موزیکال کوتاه توسط سه بازیگر کودک اجرا شد.

در ادامه نمایش عروسکی کوتاهی توسط «خاله گلی» و گودرز اجرا شد.

در ادامه این نشست، محسن برهانی معاون سیمای رسانه ملی پشت تریبون آمد و عنوان کرد: باید از همه کسانی که این رویداد مهم رسانه ای را برای دومین بار برگزار کردند تشکر کنم.

وی اظهار کرد: در دورانی که تولید محصول برای خردسالان و کودکان به سمت پویانمایی و واقعیت مجازی رفته است، کمک به این‌گونه تولید محتوای کودک‌ کار بزرگی است. از آقای باطنی و دبیر جشنواره سپاسگزارم که رویدادی را برگزار کردند که بیست میلیون نفر از کودکان و خردسالان ما با رای دادن در آن مشارکت کردند.

وی اظهار کرد: امیدوارم سال آینده این رویداد به صورت بین المللی برگزار شود، چرا که خلا آن در منطقه احساس می شود چراکه در کشورهای دیگر هم بحث نمایش عروسکی با آمدن ابزارهای رایانه ای کم رنگ شده است.

معاون سیما گفت: امروز قرار بود آقای جبلی ریاست محترم سازمان هم در این مراسم حضور داشته باشند که به خاطر کار غیر مترقبه ای که پیش آمد از بنده خواستند تا به نمایندگی از ایشان در این جمع صمیمانه و پرنشاط حاضر شوم.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

سید مرتضی حسینی

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس