Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:08:07 GMT

لطف الله نسبى: نوشاد کار بزرگى انجام داد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۹۶۲۵

لطف الله نسبى: نوشاد کار بزرگى انجام داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمیل لطف الله نسبى بعد از شکست نوشاد عالمیان در نیمه نهایى برابر حریف چینى و کسب مدال برنز بعد از ٥٢ سال اظهار داشت: در گیم اول نوشاد خیلى خوب و پایاپاى با حریف چینى خود پیش رفت؛ اگرچه در آخر با یک نتیجه نزدیک شکست خورد. از گیم دوم حریف از سرویس هاى پیچ روى کوتاه از ناحیه فرهند استفاده مى کرد که نوشاد نمى توانست روى آنها خوب کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه حریف چینى بر بازى مسلط شد و نوشاد نتوانست با روش بازى او مقابله کند.

وى افزود: با وجود این شکست کار بزرگى انجام شده و نوشاد در این مسابقات سد مدال آورى را شکست. او از دوره نوجوانى زحمت کشیده و بالاخره به یک دستاورد بزرگ دست پیدا کرد.

سرمربى تیم ملى تنیس روى میز تصریح کرد: این مدال وقتى با ارزش تر مى شود که بدانید مهد تنیس روى میز جهان در شرق آسیاست. از بین تمام رشته هاى ورزشى مى توانم به جرات بگویم این رشته از سطح بالاترى برخوردار بود چون تمام قهرمان هاى جهان اینجا بودند. در جمع ٨ نفر برتر به جز نوشاد سایر نفرات از شرق آسیا بودند.

لطف الله نسبى گفت: مطمئن باشید اگر نوشاد حمایت شود، مى تواند این مدال را در المپیک و مسابقات جهانى تکرار کند. قطعا کار بسیار دشوارى است؛ اما دور از دسترس نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جهان آسیا برنا نوشاد عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالحسین معزی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل اظهار کرد: آموزه های کربلا نه تنها جوانان ما را در دوران دفع مقدس به اوج سلحشوری و ایثار رساند بلکه امروز جوانان غیرتمند این سرزمین در سنگر دفاع از این نظام و دستاوردهای انقلاب در صحنه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان رشید این ملت و سرو قامتان سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین وعده صادق چنان انتقامی را از دشمنان گرفتند که برای همیشه درس عبرت برای مستکبران و مستبدان باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در تداوم این حرکت عزتمندانه دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی نیز برای اعلام بیزاری از صهیونیسم خیزش عظیمی را به راه انداخته اند که نتیجه هلاکت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

معزی بیان کرد: این دانشجویان در مقابل کاخ سفید و مراکز حساس اروپا فریاد حمایت از غزه و توقف کشتار بیرحمانه در این سرزمین را سر داده و بر اضمحلال صهیونیسم جهانی تاکید دارند.

وی افزود: قطعاً این خیز عظیم آزادیخواهان جهان بنیان صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل را که به کودک کشی و نسل کشی معروف است از بین برده و زمینه آزادی مظلومان جهان را از یوغ استکبار فراهم می آورد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ماموری هلال احمر به عنوان تعهدات بین المللی و خارج از مرزها اظهار کرد: هرچند هلال احمر با حوادث غیرمترقبه شناخته شده است اما این مجموعه ماموریت کاستن از آلام بشریت را در کنار انجام وظایف و رسالت بشردوستانه برعهده دارد.

آیت الله معزی با قدردانی از مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام اکبر قیامی در مسئولیت جدید این نهاد تلاش خواهد کرد تا رسالت سنگین این مجموعه به شکل شایسته انجام شده و ماموریت ها در راستای اعتلای هلال احمر به سرانجام برسد.

کد خبر 6091101

دیگر خبرها

  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • وقتی تیم های حریف بایرلورکوزن فکر می کنند رکورد شکست ناپذیری این تیم را پایان داده اند (فان) / فیلم
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد