Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@20:39:35 GMT

از بین بردن موهای زائد با پوست گردو+ دستورالعمل

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۴۲۰۲

از بین بردن موهای زائد با پوست گردو+ دستورالعمل

به گزارش پارس نیوز، 

مشکل رشد موهای زائد در زنان که از نظر علمی هیرسوتیسم نامیده می شود از حدود سن بلوغ شروع شده و محدوده به وجود آمدن آنها در سراسر صورت ، گردن ، قفسه سینه،پشت ، بازو و پا قرار دارد و این رشد مو در گروه سنی بین ۱۸ تا ۴۵ سال بیشتر است مشاهده میشود .

دلیل رشد بیش از حد مو افزایش سطح هورمون های مردانه در خون ،آندروژن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه همه زنان آندروژن تولید می کنند اما افزایش بیش از حد سطح آن منجر به هیرسوتیسم می شود.

با استفاده از پوست گردو، موهای صورت در ابتدا به ندرت رشد می کنند و بعد از یک مدت به طور کامل ناپدید می شود. این نتیجه را می توان با تکرار استفاده از پوست گردو طی چندین ماه به دست آورد.

این راه درمانی روی هر نقطه از بدن قابل امتحان است.

روش آماده سازی و درمان:

تعداد زیادی پوست گردو را بسوزانید. خاکستر حاصل شده را داخل آب بریزید ( یک قاشق غذاخوری خاکستر به همراه یک لیتر آب).

اجازه دهید مخلوط به دست آمده ۱۲ ساعت بماند.

یک پنبه را به این ماده آغشته کرده و به محل موهای زائد بزنید. این کار را چندین بار در روز (هر بار ۱۵ دقیقه) تکرار کنید.

البته چند روش طبیعی دیگری نیز وجود دارد که می توانید انها را امتحان کنید.

• مصرف چای نعناع دوبار در روز به مدت ۵ روز می تواند سطح همورمونهای جنسی مردانه را کاهش دهد.

• مخلوط ۳۰ گرم شکررا با ۱۰میلی لیترآب لیموی تازه در ۱۵۰ میلی لیتر آب حل کنید و خوب به هم بزنید وسپس آن را بر روی صورت روی موهای زائد بمالید به بعد از ۱۵ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید و بعد به آرامی مالش دهید این کار را روزی یکبار در هفته انجام دهید.

• یکی دیگر از راههای درمانی که به کاهش رشد مو کمک می کند ریختن ۱۰ میلی لیتر آب لیمو تازه در ۴۰ میلی لیتر عسل و بعد از آماده شدن این را با پنبه و بر روی قسمت دارای موهای زاید مالیده و پس از ۱۵ دقیقه محل را بشویید این عمل رادوبار در هفته برای مدت دو هفته انجام دهید.

اگر رشد اضافی موهای صورت به دلیل مصرف بعضی داروها باشد، باید مصرف آن دارو را با صلاحدید پزشک مربوطه متوقف نمود.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زنان رشد مو پوست پنبه چای دارو پزشک پزشک پنبه پوست دارو رشد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۴۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نعمت ا... جعفری گفت: آفت کرم خراط گردو به دلیل عوامل تنش زا از جمله خشکسالی‌های پی در پی در اکثر باغات گردو شهرستان اشکذر مشاهده شده است که جهت کنترل به موقع این آفت، کارشناسان، ضمن بازدید و پیگیری جهت برگزاری دوره‌های آموزشی – ترویجی، اطلاع رسانی لازم را به کشاورزان دهستان خضرآباد، نسبت به ارائه راهکار‌های مناسب جهت مبارزه با آفت، داشتند.    نعمت ا... جعفری بیان کرد: با توجه به گرم شدن تدریجی هوا، فعالیت لارو‌های کرم خراط موجود در داخل دالان‌های لاروی تنه و شاخه‌های درختان گردو آغاز شده، که این دالان‌ها و سوراخ‌های تنه درخت، با ترشح شیرابه سیاه رنگ و یا ریزش فضولات نارنجی رنگ در پای درخت مشخص است و می‌توان به راحتی در طول فروردین و اردیبهشت ماه، آفت را کنترل و نسبت به کاهش خسارت اقدام کرد.   وی افزود: با توجه به زمستان گذرانی آفت به صورت لارو داخل تنه و شاخه‌های اصلی درختان، جهت از بین بردن لارو‌های زمستان گذران، هرس مناسب و حذف سرشاخه‌های آلوده و خشک و نیز سوزاندن کامل آنها در اواخر پاییز و اوایل زمستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری است.   کارشناس حفظ نباتات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اشکذر، هم به عوامل کنترل و کاهش خسارت لارو کرم خراط اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های نابودی لاروها، استفاده از سیم مفتولی نرم و انعطاف پذیر با حرکات دورانی داخل دالان‌های لاروی است و بعد پنبه مسموم در داخل دانال‌ها قرار داده و برای پوشاندن این دالان‌ها از چسب مخصوص استفاده می‌گردد.   وی افزود: کمبود آب و ایجاد تنش‌های آبی حتی برای یک دوره آبیاری در ماه‌های گرم سال، مهمترین عامل در جلب این آفت است؛ بنابراین دادن آب به خاک در دوره‌های مشخص و لازم اولین شرط در پیشگیری و کنترل است. حشرات چوبخوار قادرند درختان ضعیف را از فواصل دور تشخیص داده و به ضعف آنها پی ببرند بنابراین درختان ضعیف را می‌بایست با تغذیه مناسب و افزودن مواد آلی و کود‌های دامی، پتاسه و فسفره در پائیز و زمستان همراه با شخم عمیق در سایه انداز درخت تقویت کرد.   لیدا فرهمند ادامه داد: استفاده از روش شکار انبوه با بکار گیری از تله فرمونی یکی دیگر از روش‌های کنترل آفت می‌باشد که در این روش به ازای هر هکتار ۱۰ عدد تله دلتا محتوی فرمون پروانه ماده، کار گذاشته می‌شود که بهتر است تله‌ها سبز رنگ باشند و در درختان با ارتفاع بالای ۶ متر در زیر محدوده کانوپی درخت گذاشته شود.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • گنجینه ای از ویتامین ها و مواد معدنی
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟