Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران جهت رسيدگي به مشکلات و ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران استان سيستان و بلوچستان به اين استان سفر کرد.
به گزارش «ايثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي روز شنبه 10 شهريورماه در نخستين روز از سفر خود به استان سيستان و بلوچستان وارد فرودگاه چابهار شد و مورد استقبال استاندار و مسئولين اين استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ابتدا در گلزار مطهر شهداي چابهار حضور يافت و به مقام شامخ شهداي اين شهرستان و استان سيستان و بلوچستان اداي احترام کرد.
نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در ادامه از نزديک با خانواده معظم شهدا و ايثارگران اين شهرستان ديدار و گفت‌وگو کرد و به بررسي مشکلات آنان پرداخت.
معاون رييس جمهور ضمن تأکيد براينکه ايثارگران حق بسيار بزرگي بر گردن همه ما دارند، در خصوص هدف سفر خود به اين استان گفت: يکي از اقداماتي که تاکنون به‌صورت مستمر انجام داده‌ايم، حضور در استان‌ها و شهرستان‌هاي مختلف است تا از نزديک با مشکلات ايثارگران آن منطقه آشنا شويم و در سفر به استان سيستان و بلوچستان پس از رسيدگي به وضعيت و شرايط ايثارگران شهرستان چابهار، در روزهاي آينده به شهرستان‌هاي زاهدان و زابل سفر خواهيم کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي همچنين با حضور در حوزه علميه چابهار ضمن تبريک ميلاد حضرت امام موسي کاظم (ع)، فرهنگ اسلامي را عامل پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي  دانست و گفت: امام خميني (ره) با ترويج اين فرهنگ مبارزه را با دشمنان آغاز کرد و مردم نيز با تکيه بر همين فرهنگ به صحنه آمدند و باعث پيروزي انقلاب اسلامي شدند.
وي افزود: انقلاب اسلامي ايران پديده جديدي در دنيا بود و دشمنان ما در طول تمام اين 40 سال به انواع توطئه‌ها عليه کشورمان دست زده‌اند، اما حضور  فرهنگ ايثار، شهادت، مقاومت و فداکاري  در جامعه ما   باعث نااميدي اين دشمنان شده است. فرهنگ ايثار و شهادت برگرفته از فرهنگ اسلامي و فرهنگ امام حسين (ع) است و روز به روز نيز پررنگ‌تر از قبل مي‌شود.
نماينده ولي فقيه در بنياد در ديدار با طلاب حوزه علميه چابهار با اشاره به نقش فرهنگ ديني در پيروزي و پايداري انقلاب اسلامي، تقويت و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت را باعث نا اميدي دشمنان دانست و به ارائه توصيه‌هايي خطاب به طلاب حاضر در اين حوزه علميه پرداخت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنياد شهيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد