Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:23:57 GMT

1661 پایگاه جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی برپا می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۱۷۹۴۱

1661 پایگاه جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی برپا می شود

عزیز سهندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه برآن مرحله دوم جشن عاطفه ها در روز یازدهم مهرماه آینده برگزار و ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در مدارس استان توزیع می شود.
وی با اشاره به انتخاب شعار 'لبخند مهر بسته به مهر شما' برای جشن امسال اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده از هر مدرسه در بین دانش آموزان نیازمند آن مدرسه هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۴۵ پایگاه ثابت در میادین شهرها، ۱۹ پایگاه نماز جمعه، ۱۷ پایگاه سیار، ۴۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه بسیج و یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی در سال جاری در نظر گرفته شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: ۴۷۰ امدادگر رسمی، غیر رسمی و افتخاری، مسوولیت برگزاری جشن عاطفه ها در استان را به عهده دارند.
سهندی اضافه کرد: مردم نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها، از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی یا از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ * یا با استفاده از نرم افزار های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه اقدام کنند.
وی ادامه داد: همچنین مردم خیّر استان می توانند از طریق سایت کمیته امداد یا با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ اقدام به پرداخت کمک های خیرخواهانه خود کنند.
وی بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان غربی در سال گذشته 35 میلیارد ریال به دانش آموزان بی‌ بضاعت و نیازمند استان به‌ صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: پیش بینی می شود امسال مردم خیر استان با پرداخت نزدیک به 46 میلیارد ریال در جشن عاطفه ها مشارکت کنند که تاکنون 6 میلیارد ریال از این میزان جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش جهت بهره مندی از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در قالب یاوران امداد با بیش از ۴۴ هزار دانش آموز داوطلب ثبت شده در سامانه و سازمان بسیج مستضعفین در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشن با کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی همکاری می کنند.
به گزارش ایرنا، در آذربایجان غربی حدود 14 هزار دانش آموز بی بضاعت تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه سراسر استان برگزار می‌شود.
جشن عاطفه ها هر سال همزمان با آغاز سالتحصیلی در کشور برگزار می شود.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 38 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای و تسهیلات خودکفایی بخشی از این وظایف است.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره نماز جمعه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از حمایت ۵ هزار و ۱۴۰ معلم در این استان از ایتام و محسنین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر تحصیلی از مهم‌ترین برنام‌های کمیته امداد است.

او با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان، اضافه کرد: معلمان همواره در پویش‌های احسان و نیکوکاری پیش‌قدم بوده‌اند.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی معلمان، یادآور شد: 5هزار و 140معلم در این استان حامی ایتا و محسنین هستند.

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

او با اشاره به مشارکت معلمان در طرح ایتام و اکرام، اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده