Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر نجیبی دبیر سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه‌های شنی بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: سومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه‌های شنی بافق در سه روز کاری انجام شد و پس از رای گیری بین داوران چهار اثر بر اساس چهار عنصر سوژه، رابطه اقلیمی، اجرا و کیفیت، ترکیب بندی، فرم و اورجینالیته  به عنوان اثرات برتر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نجیبی با اشاره به حذف عنوان نخست تصریح کرد: هیچ کدام از آثار واجد کمال مطلوب و فاقد نقص نبودند لذا با حذف عنوان اول، منتخبین دوم و سوم گسترده‌تر انتخاب شدند.

وی به تشریح سازه‌های برتر پرداخت و خاطر نشان کرد: مجسمه پلیکان اثر امیر جنگی از مشهد و مجسمه حکیم اثر علی اعتبار از کاشان به طور مشترک مقام دوم این دوره سمپوزیوم را کسب کردند.

دبیر سومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه‌های شنی در بافق ادامه داد: مجسمه درباتلاق اثر اکبر صدری از آذربایجان غربی و مجسمه آهو اثر نگار نجیبی به صورت مشترک مقام سوم سمپوزیوم را از آن خو کردند.

 نجیبی ادامه داد: مجسمه بادگیر اثر مریم برزگری از بافق با توجه به فاکتور‌های توجه به اقلیم یزد، بومی بودن و نوجوان بودن شرکت کننده عنوان قابل تقدیر را کسب کرد.

انتهای پیام/ غ

پایان سومین دوره سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه‌های شنی بافق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۱۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم

خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی همچنان تصاویری را در تاریخ ثبت می‌کند که از روی آنها طرح‌های هنری و پوسترهای گرافیکی ساخته می‌شود. سرکوب آزادی و در بند کشیدن مجسمه مشهور و نماد آمریکا، بخش اصلی این طرح‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • طرح هایی برای مجسمه آزادی
  • مجسمه آزادی یا آزادی مجسمه‌ای؟ + فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان