Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:01:12 GMT

منتظر پخش یک سریال تاریخی جدید از شبکه 1 باشید

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۲۷۶۶

اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال «از یادها رفته» درباره این مجموعه که به کارگردانی بهرام بهرامیان در یک سال گذشته تصویربرداری شد گفت: ۲ روز پیش ۹ شهریور تصویربرداری سریال «از یادها رفته» در شهرک تلویزیونی ایران به پایان رسید.

وی درباره این پروژه الف سیما بیان کرد: برای این سریال ۲ فاز پیش بینی شده بود که تصویربرداری فاز اول این مجموعه در حدود ۱۱۰۰ دقیقه که حدود ۲۵ قسمت از کار را شامل می شد در لوکیشن یک غار پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویلیان درباره زمان و شبکه پخش این سریال که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج تولید و سپس به سیمافیلم سپرده شد، عنوان کرد: هنوز زمان و شبکه پخش قطعی نشده است اما احتمال دارد که این سریال از شبکه یک سیما پخش شود و ۲ زمان برای آن پیش بینی شده است که ممکن است آبان ماه امسال بعد از  محرم و صفر یا ماه رمضان سال آینده باشد.

وی درباره فاز دوم این مجموعه توضیح داد: فاز اول و دوم سریال تقریبا از هم مستقل هستند و می توانند در ادامه هم، نیز باشند با این حال مذاکراتی درباره نگارش فاز دوم سریال نیز انجام شده است.

تهیه کننده سریال «از یادها رفته» در پایان درباره زمان بندی داستان سریال بیان کرد: همه داستان سریال طی سال های ۱۳۱۸ تا ۱۳۲۰ اتفاق می افتد و وقایعی در همین سال ها را هم در قصه شاهد خواهیم بود.

حسین یاری، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران محرم ماه رمضان پوریا پورسرخ حسین یاری سریال تاریخی هلیا امامی از یادها رفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید