Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@02:34:48 GMT

خبر خوش رضاییان درباره مرد محبوب پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۳۳۱۷

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اعلام کرد مسئولان استانی در تلاش هستند تا پرداختی بازیکنان و کادرفنی در هفته جاری پرداخت شود.

تیم پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر مقابل سپاهان در حالی که تا ثانیه های پایانی دو بر یک پیش بود، گل خورد تا این بازی با تساوی به پایان برسد. بعد از پایان بازی مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی با گلایه از شرایط مالی اعلام کرد در صورتی که مشکلات مالی حل شود، او در تمرینات شرکت نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی به توضیح در این خصوص پرداخته است. او در این خصوص گفت:

«این فصل پرداختی نداشتیم و تنها با مساعدت‌های امام جمعه، استاندار بوشهر و یوسفی (مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی) مطالبات فصل گذشته بازیکنان و تارتار را پرداخت کردیم. امسال با وجود گذشت ۶ هفته از مسابقات، هنوز به بازیکنان پولی پرداخت نکردیم. استاندار بوشهر، امام جمعه شهرستان جم، یوسفی و فرماندار جم تلاش می‌کنند پرداخت‌های بازیکنان در هفته جاری انجام شود.»

بهرام رضاییان ادامه داد:

«شرایط فوتبال را به سمتی می‌برند که درآمدزایی در آن وجود ندارد و شرایط اسپانسری هم ضعیف‌تر از گذشته شده است. هر چند در برگزاری اردوها و اعزام‌ها مشکلی نداشتیم، اما در پرداخت مطالبات بازیکنان را در این فصل پرداخت نکرده‌ایم که امیدوارم این مشکل حل شود.»

بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی درباره صحبت های مهدی تارتار عنوان کرد:

«تارتار تهدید نکرد. ما بازی پرفشاری با سپاهان پشت سر گذاشتیم و تا دقیقه آخر از حریف پیش بودیم. در دقایق پایانی گل خوردیم و همین باعث می‌شود به آدم فشار بیاید. بازیکن هم یا به من مشکلات مالی خود را می‌گوید، یا به تارتار. اگر شرایط روحی و روانی پایدار شود، مشکلی پیش نمی‌آید. تارتار تنها دغدغه بازیکنان را داشت که ان‌شاءالله این مشکل حل می‌شود.»

بهرام رضاییان در پایان درباره احتمال استعفای تارتار افزود:

«تارتار هیچ وقت چنین کاری را انجام نمی‌دهد. آن روز در شرایط حساسی بودیم و شاید اگر یکی دو بازیکن ما مقابل سپاهان توجه داشتند، در دقیقه آخر گل نمی‌خوردیم. سخت است که زحمات یک تیم در دقیقه آخر و با باز شدن دروازه، نابود شود.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطنخواه عصر دوشنبه در نشست شورای زکات که در مدرسه علمیه خواهران ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان طلبه باید مروج پرداخت زکات در میان مردم باشند و ترویج و تبلیغ عمل حسنه پرداخت زکات در میان مردم از مسئولیت‌های طلاب خواهر است.

وی خاطرنشان کرد: جامع‌ترین برنامه اجتماعی خداوند عدل و احسان است چرا که همه هستی بر پایه عدالت استوار بوده و این عدالت با تمام قدرتش در مواقع بحرانی به تنهایی کارساز نیست بنابراین خداوند بلافاصله بعد از عدل دستور به احسان داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد افزود: یکی از سفارش‌های مهم اخلاقی قرآن، همدردی و همدلی با دیگران و به فریاد آنان رسیدن است.

وطنخواه با بیان اینکه امروزه متاسفانه در جامعه شاهد کم رنگی موضوع کمک به هم نوعان و به ویژه محرومان هستیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند که دست احسان کننده بعد از دست خدا قرار دارد، بنابراین افراد نباید تنها به فکر آسایش خود باشند و از کمک به افراد جامعه، خویشان، بستگان و نزدیکان خود غافل نباشند. وی گفت: امروزه پرداخت زکات مستحب در کنار زکات واجب کمک شایانی به افراد نیازمند کرده است و این امر علاوه بر بهبود شرایط مالی و اقتصادی مستمندان، به طور حتم رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس‌آباد با اشاره به مسئولیت خطیر طلاب و خواهر در اطلاع‌رسانی امر پرداخت زکات، افزود: خواهران طلبه باید با ترویج و تبلیغ پرداخت زکات در محافل عمومی و مراسمات مذهبی، این عمل خیر را گسترش داده و زمینه رفاه حال نیازمندان را فراهم کنند.

کد خبر 6091786

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند