Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - مدير کل استاندارد قزوين گفت: 6 نوع کالاي داراي نشان جعلي استاندارد از ابتداي سال جاري تاکنون در استان مورد شناسايي قرار گرفته اند.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره کل استاندارد قزوين، سيروس صارمي روز يکشنبه افزود: اين کالاها پس از شناسايي از سطح بازار و فروشگاه هاي محل عرضه جمع آوري شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: اين کالاها در بازرسي هاي به عمل آمده از بازار و واحدهاي صنفي مورد شناسايي قرار گرفته اند.
صارمي اظهار داشت: کالاهاي مورد شناسايي قرار گرفته شده شامل سيم بند تخت سايز 2*2.5 با نام تجاري زرين مس و سيم بند تخت سايز 2*1 با نام هاي تجاري البرز الکتريک سمنان و استحکام قند و شکر بسته اي با نام تجاري نيلا، شکر بسته اي با نام تجاري زردانه بوده اند.
مديرکل استاندارد قزوين گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون بازرسان و کارشناسان استاندارد يک هزار و 580 واحد صنفي در سطح استان قزوين بازديد کرده اند.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و در پیش بودن روز ایمنی و بهداشت کار این مانور اجرا شد.

حسینی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی با اولویت کارگاه‌های پرخطر را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

به گفته وی؛ از ۱۵ هزار و ۷۶۱ کارگاه مشمول قانون کار در استان‌ ۶۵۰ کارگاه پرخطر هستند که شامل رسته‌های معدن، ساختمان، تولید در حوزه صنایع پلاستیکی، لاستیکی، شیمیایی و فلزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید