Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پور رجبی گفت: روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه در جهت تکمیل پرونده از دو نفر شهود پرونده تحقیق به عمل خواهد آمد.

عبدالصمد خرمشاهی گفت: یکسری تحقیقات در مورد استفاده از اسلحه غیر مجاز بود که انجام شد.همچنین در یک جلسه یک نفر شاهد که از کارمندان دادگستری و ماجرا را دیده بود، اظهاراتش را در بازپرسی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جهت اطمینان و تحقیقات بیشتر قرار شده که روز دوشنبه - ۱۲ شهریورماه _  از  دو نفر  شاهد که یکی جوان دانشجو و اهل قزوین است و  دیگری مرد مسنی است-  تحقیق به عمل آید و اظهاراتشان را درجهت تکمیل پرونده بیان کنند.

وی در پایان گفت: به نظرم دیگر تحقیقات پرونده تمام می شود و پرونده نزد دادستان می رود تا مراحل دیگر انجام شود.

به گزارش ایسنا، خرمشاهی وکیل مدافع وکیل مدافع اولیای دم فرزانه پور رجبی –وکیلی که در مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله کشته شد- ۳۱ تیرماه به ایسنا گفته بود که  مرحومه پور رجبی ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری مقابل دادگستری لنگرود توسط شخصی که  قبلا رابطه کاری با او داشت کشته شد. متهم با اینکه متاهل بود اصرار به ازدواج با مرحومه پوررجبی را داشت و مدام مرحومه را تهدید می کرده و همان موقع هم پرونده در این خصوص تشکیل می‌شود و وی محکوم می‌شود اما او تهدیداتش را ادامه می داد.

خرمشاهی تصریح کرد: حسب اظهارات همسر متهم، حتی او را هم تهدید کرده بود که از این خانم برای ازدواج با وی  خواستگاری کند. روز حادثه، متهم با اسلحه شکاری به سمت این وکیل دادگستری شلیک می‌کند و پس از قتل او متواری می‌شود که در نهایت در اطراف یکی از شهرهای لنگرود دستگیر می‌شود.نتیجه پزشکی قانونی آمده و حسب اظهارات شهود، اتهام متوجه  متهم است زیرا جنون وی هم منتفی است و فقط دو سه استعلام مانده تا انجام شود. البته ما درخواست انگشت نگاری از اسلحه را کردیم تا جزییات حادثه مشخص شود.

وی با بیان اینکه متهم از بدو درگیری سکوت کرده، حاضر به بازسازی صحنه نیست و  همچنان بازداشت است، گفت: مرحله تحقیقات این پرونده به زودی تمام می‌شود. در حال حاضر پرونده در دادسرای لنگرود است و کیفرخواست این پرونده هم هنوز صادر نشده است.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد نویسنده رییس کانون وکلای دادگستری گفت: در این همایش از ۱۵۴ وکیل که در حوزه آموزش فعالیت می کنند تجلیل شد.
محمد صادقی رییس مرکز وکلای رسمی دادگستری گفت: آموزش دیدن مهم ترین عنصری است که وکیل باید به آن توجه کند
،وکیل باید به علم و فقه مسلط باشد تا بتواند وکالت عادلانه انجام دهد چرا که نظام حقوقی ما به فقه وابسته است.

دیگر خبرها

  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای