Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ظریف در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوال علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور مبنی بر اینکه چرا به پرچم اقلیم کردستان شمال عراق ادای احترام کردید، گفت: تصمیم برای شرکت در مراسم خاکسپاری طالبانی در بالاترین سطح شورای عالی امنیت ملی، نیروهای مسلح، سپاه قدس و وزارت امور خارجه گرفته شد و بنده به عنوان نماینده ایران در این مراسم شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه تصریح کرد: ضمن حضور در این مراسم با استقبال گسترده‌ای روبرو شدم که این نشان از جایگاه ایران در عراق و کردستان عراق دارد و مشخص می‌کند که سطح روابط ایران با دولت و مردم عراق چقدر گسترده است.

وی افزود: در این مراسم در کنار اکثر نمایندگان و روسای دولت عراق قرار گرفتم و تنها تعداد قلیلی از نمایندگان عراق به دلیل اختلافات در این مراسم حضور پیدا نکردند لذا هیچ‌کس اعتراضی نسبت به اجرای مراسم نداشت منتهی در اجرای مراسم همکاران بارزانی برخلاف توافق با دولت عراق پرچم کردستان عراق را بر روی تابوت طالبانی انداختند و از این شرایط سوء استفاده کردند.

ظریف یادآور شد: در مراسم اهدای تاج گل نیز تنها کسی که از سر خم کردن در برابر جنازه خودداری کرد بنده بودم هرچند حضور ما در عراق بسیار تأثیرگذار بوده و است و حضور در این مراسم نیز به همراه برادران و فرماندهان سپاه بود و چون نزدیک به برگزاری رفراندوم کردستان بود ما سعی کردیم نشان دهیم علیرغم مخالفت با حرکت آقای بارزانی روابط دیرینه و تاریخی بین ما ادامه دارد.

وزیر امور خارجه تأکید کرد: ملاحظاتی مورد نظر نمایندگان سوال کننده است اما این ملاحظات همواره در ذهن ما جاری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عراق وزارت امور خارجه ایران امور خارجه کردستان عراق دولت ذهن امور خارجه ایران شورای عالی امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد

به گزارش همشهری آنلاین پس از آنکه باشگاه استقلال به صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید آبی پوشان واگذار شد، احمد شهریاری به عنوان نماینده تام الاختیار این هلدینگ ورود بیشتری به امورات باشگاه آبی تهران پیدا کرد و در تازه ترین اقدام ۱۵ درصد از مطالبات معوقه بازیکنان را امروز سه شنبه پرداخت کرد.

این پرداختی قبل از دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتور صورت گرفت تا آبی پوشان با روحیه ای بالا به تبریز بروند و با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان خود را در صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم حفظ کنند.

براساس تصمیم مالکان باشگاه استقلال، از این به بعد احمد شهریاری مسوولیت اغلب امور باشگاه از جمله انتصابات، تغییرات و پرداخت های مالی را برعهده خواهد داشت و به عنوان نماینده هلدینگ فعالیت خواهد کرد.

علی خطیر نیز که قرار است تا پایان فصل به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد با محدودیت هایی که برایش ایجاد شده است، وظایفی که به او واگذار شده را پیگیری خواهد کرد اما طبیعتاً باید این امور در هماهنگی با احمد شهریاری صورت بگیرد.

به دنبال پرداختی یکسانی که از سوی نماینده هلدینگ به آبی پوشان صورت گرفته است، بازیکنان این تیم نیز رضایت خود از این روش پرداخت را اعلام و ابراز امیدواری کردند بتوانند در دیدار با تراکتور سه امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور تبریز خواهد بود.

کد خبر 848369 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم