Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:17:28 GMT

سیاه و سپید پس از ده سال مجوز گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۲۶۶۹۹

سیاه و سپید پس از ده سال مجوز گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «سپید و سیاه» عنوان هشتمین ساخته قاسم جعفری کارگردان سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۸۸ ساخته شد و تاکنون موفق به دریافت پروانه نمایش نشده بود. این فیلم از زمان ریاست جواد شمقدری در سازمان سینمایی در انتظار پروانه نمایش است و اوایل سال ۹۲ در وزارت ارشاد در یک سانس ویژه برای اهالی رسانه و منتقدان اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری که پیش از ساخت فیلم «سپید و سیاه» کارگردانی فیلم های «مجنون لیلی»، «بازنده»، «گرگ و میش»، «پروانگی» را در کارنامه خود دارد، پس از دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان همدان و جایزه منتقدان برای فیلم «دختران»، با فاصله کوتاهی فیلم «سپید و سیاه» راجلوی دوربین برد.

فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط قاسم جعفری و پریسا شمس به نگارش درآمده است و موضوع ملتهبی دارد که به مساله جوانان در سن بلوغ و نوجوانی می پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی ۲۲ ساله به نام فرید، پیش از مهاجرت همیشگی اش از ایران، برای وداع با هفت دختر که هر یک نشانه ای از عشق گم شده او را دارند، در آخرین روز سال، سفری را از جنوبی ترین تا شمالی ترین نقطه تهران آغاز می‌کند.

مهرداد صدیقیان، مهشید افشارزاده، زنده یاد صدرالدین شجره، شهرزاد کمال زاده، نگین معتضدی، آزاده مهدیزاده و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده جلال شمسیان است و فرزاد جودت فلیمبرداری آخرین ساخته قاسم جعفری را بر عهده داشته است.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجوز سیاه و سپید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده صبح یکشنبه در صحن علنی شورا اظهار کرد: کلید حل همه مسائل کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها آن طور که لازم است به آموزش و پرورش پرداخته نشده و این سیستم با حداقل امکانات بیشترین تلاش‌ها را در امر تعلیم و تربیت صورت داده است.

شهردار اصفهان گفت: اگر نسلی تربیت کنیم که این نسل در حوزه‌های مختلف به منابع انسانی نظام تزریق شود بسیاری از مشکلات از مسیر تعلیم و تربیت حل خواهد شد.

وی افزود: هر کشوری که مسیر رشد را توانسته با موفقیت طی کند به امر تعلیم و تربیت به خوبی پرداخته است، امیدواریم ما نیز با وجود مشکلات و فشارها آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

قاسم زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، گفت: وقتی ما یک دانش آموز را ۱۲ سال از خانواده امانت می‌گیریم هر گونه شکل دهی به شخصیت او باید در مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 6092870

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم