Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد صبوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بهره برداری از  ۶ پروژه شبکه برق مسکن مهر منطقه گیلاوند اظهار داشت: برق رسانی به مسکن مهر گیلاوند با احداث ۸۷۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت مانور شبکه و با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال انجام شده است.

صبوری با بیان اینکه در پروژه تأمین برق مسکن مهر دماوند ۳ هزار و ۳۰۰ انشعاب نصب شده است، افزود: اعتبار کل این پروژه، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده و در بخش‌های فرهنگیان، مسیح دانشوری و سایت‌های یک، هفت و ۱۰ انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تامین برق مسکن مهر فرهنگیان گفت: یک دستگاه ترانس ۲۵۰ کاوا با ۱۴۰ متر شبکه فشار متوسط و ۷۰ متر شبکه روشنایی با اعتبار ۶۲۰ میلیون ریال صورت گرفته و همچنین برای تامین برق مسکن مهر مسیح دانشوری ۳ دستگاه ترانس ۳۱۵ کاوا با ۱۳۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و اعتبار هزینه شده ۶۹۰ میلیون ریال انجام شد.

رییس اداره برق دماوند تامین برق مسکن مهر ۱را با ۴ دستگاه ترانس(۱ ترانس ۱۰۰، ۲ ترانس ۳۱۵، ۱ ترانس ۲۵۰) اعلام کرد و بیان داشت: برای راه انداری این مسکن مهر ۶۰۵ متر شبکه فشار متوسط هوایی (۲۴ اصله پایه)، ۵۱۴ متر شبکه فشار ضعیف (۱۸ اصله پایه) و ۲۸ اصله پایه روشنایی با اعتبار هزینه شده ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به انجام رسید.

صبوری در ادامه تامین برق مسکن مهر ۷ را توسط ۳ دستگاه ترانس (۲ ترانس ۲۰۰و ۱ ترانس ۲۵۰) اعلام کرد و بیان داشت: ۸۶۳ متر شبکه فشار ضعیف(۲۳ اصله پایه)و ۲۱ اصله پایه روشنایی معابر با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال نیز صورت گرفته است و همچنین برای روشنایی معابر مسکن مهر امام رضا سایت ۱۰به میزان ۱۷۰۰متر شبکه فشار ضعیف و ۱۴۰۰ متر شبکه روشنایی معابر (۴۵ اصله پایه روشنایی معابر ۲ طرفه ، ۹۰ دستگاه چراغ ۲۵۰ وات، ۱۴ اصله پایه فشار ضعیف، ۴۰ دستگاه چراغ ۱۵۰ وات با اعتبار هزینه شده ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به بهرداری رسیده است.

وی با بیان اینکه جمع کل پروژه احداث شده ۶ پروژه با  ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور است گفت: در این بهره برداری ها بیش از ۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، بیش از ۱.۵ ۳ کیلومتر شبکه فشار  متوسطو بیش از ۱.۵ ۳ کیلومتر شبکه روشنایی معابر با اعتبار کل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صورت پذیرفته است که امیدواریم با این عملکرد بتوانیم درجهت رضایتمندی مردم گام موثری را برداشته باشیم.

کد خبر 4391829

منبع: مهر

کلیدواژه: برق دماوند مسکن مهر مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه گرگان خبرگزاری مهر مشهد شیراز استانداری سمنان شهرکرد عید غدیر خم عید سعید قربان سانحه تصادف احتکار خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۲۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار