Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@23:07:02 GMT

ال گور: ترامپ استعفا دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۱۳۸۰

رکنا: معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ توصیه کرد تا از پست ریاست جمهوری کناره‌گیری کند.

به گزارش رکنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، ال گور، معاون بیل کلینتون در دوره ریاست جمهوری‌اش، از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خواست تا استعفا دهد. این سیاستمدارا دموکرات و فعال محیط زیست این اظهارات را در مصاحبه‌ای با "گود دی ال‌ای" درباره تغییرات آب و هوایی و مراسم آتی برای پروژه "کلایمت ریالیتی" مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پیامی برای ترامپ Trump دارد، گفت: خب، پیام من این است که استعفا دهید. نمی‌خواهم درباره این موضوع هم پر حرفی کنم.

ال گور رئیس و موسس پروژه کلایمت ریالیتی (واقعیت آب‌وهوایی) گفت معتقد است که ترامپ به توصیه‌هایی درباره تغییرات آب و هوایی و اهمیت داشتن هوا و آب تمیز گوش نمی‌دهد. او تاکید کرد: همه می‌دانند که این دولت چه کار می‌کند و چه می‌گوید. آنها آژانس حفاظت از محیط زیست را به آژانس تولید زغال سنگ تبدیل کرده‌اند. آنها به جای حفاظت از محیط زیست این کارها را می‌کنند.

معاون بیل کلینتون بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ تاکید کرد: این یک فوریت جهانی است. واقعا اینطور است! به دماهایی که به سطوح بی‌سابقه می‌رسند، نگاهی بیندازید. آتش‌سوزی‌ها را ببینید! اصلا حرف مرا و محققان را نشنیده بگیرید. خودتان در طبیعت ببینید!

پس از آنکه دونالد ترامپ سال گذشته آمریکا را از توافق آب‌وهوایی پاریس خارج کرد، کالیفرینا او را درباره تغییرات آب و هوایی به چالش کشیده است. اخیرا مقام‌های کالیفرنیا با تصویب لایحه‌ای این ایالت را ملزم کردند تا طی سال‌های آتی به صورت ۱۰۰ درصد با انرژی‌های تجدیدپذیر اداره شود. این لایحه نیازمند آن است تا در سنای این ایالت تصویب شود و به امضای هری برون، فرماندار آن برسد. تلاش این ایالت برای استفاده از منابع انرژی پاکیزه‌تر با انتقاداتی خصوصا از جانب جمهوری‌خواهان همراه بوده است چرا که آنها معتقدند این کار عملی نیست و منجر به افزایش بهای انرژی می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه ترامپ Trump معاون استعفا دونالد ترامپ گور ترامپ عکس زندگی دختر جوان حوادث قتل ایران خانواده من فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد