Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از برگزاری پنجمین جلسات هیئت‌رئیسه در دوره سوم این مجمع خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز به کار سومین دوره مجمع به‌زودی به دیدار مراجع تقلید خواهیم رفت.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد فرخ‌فال در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، از برگزاری پنجمین جلسات هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دوره سوم خبر داد و گفت: هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه، جلسات سومین دوره هیئت‌رئیسه این مجمع به صورت رسمی هر دوهفته یک‌بار، یکشنبه‌شب‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: با توجه به آغاز به کار سومین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین، به‌زودی با مراجع تقلید، علما و مدیران ارشد حوزوی دیدار و از رهنمودهای ایشان در موضوعات مختلف بهره خواهیم گرفت.

فرخ‌فال خاطرنشان کرد: همچنین اجلاسیه «حوزه متحد» با موضوع دفاع از سنت‌های اصیل حوزه ـ متعهد به ارزش‌های انقلاب - هدایت و حمایت از امت و جامعه اسلامی» در ماه دی با حضور استادان حوزه علمیه در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، هم‌اینک حجج‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال، حسین بنیادی، علی رحمانی‌سبزواری، مهدی سلیمانی‌اردهالی، عبدالمجید مقامی، سیدمحمدرضا علم‌الهدی، ولی‌الله لونی، علی محبی‌اشنی و سیدمحمد میراحمدی اعضای هیئت‌رئیسه سومین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/4071

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد