Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ادامه رسیدگی پرونده موسوم به پرهام، به منظور دسترسی راحت تر مالباختگان گلستانی در گرگان انجام می شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پرونده موسوم به شرکت پرهام در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی بود که دوری راه و طولانی شدن روند رسیدگی امکان پیگیری را برای شکات گلستانی این پرونده سخت کرده بود به همین علت در نامه ای از رئیس محترم قوه قضاییه خواستیم برای رسیدگی سریعتر پرونده و انتقال آن به استان مساعدت کنند که خوشبختانه با دستور وی و نظر دیوان عالی کشور ، پرونده برای ادامه رسیدگی به گلستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده برای احقاق زودتر حقوق مالباختگان از این پس در دادگستری گرگان و توسط قضات توانمند این استان رسیدگی می شود.

هاشمیان با بیان اینکه این پرونده سه متهم دارد که همه در زندان هستند به مردم توصیه کرد: به افرادی که مدعی اند می توانند در کوتاه مدت سودهای کلان عاید شما کنند اعتماد نکنید.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این پرونده بیش از 3 هزار شاکی دارد که 2200 نفرشان گلستانی اند.

در این پرونده متهمان با تاسیس یک شرکت هرمی لیزینگ خودرو و با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند بیش 200 میلیارد تومان در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان از مردم کلاهبرداری کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان