Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:46:49 GMT

۱۵ مجتمع آبرسانی در اردبیل احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۳۴۰۸۵

۱۵ مجتمع آبرسانی در اردبیل احداث می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۵ مجتمع آبرسانی در اردبیل احداث می‌شود که با اتمام این پروژه‌ها ۹۰۲ روستای استان اردبیل از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند. ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرامرز به‌نژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مجتمع آبرسانی در اردبیل اظهار داشت:  در حال حاضر 15 مجتمع آبرسانی در اردبیل احداث می‌شود که با اتمام این پروژه‌ها 902 روستای استان اردبیل از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند که طبق برآورد به دست آمده این پروژه‌ها نیازمند 360میلیارد تومان اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که رفع تنش آبی استان اردبیل با تخصیص 20 میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود با تامین اعتبارات کافی و مورد نیاز این پروژه‌ها در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد تا بتوانیم به این شکل مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل اظهار کرد: اتمام اجرای طرح‌های مجتمع های آبرسانی در استان بر حسب اولویت در حال اجرا است و تمام تلاش و اهتمام ما اتمام هر چه سریع پروژه‌ها است تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن پروژه‌ها را به اتمام رسانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

به‌نژاد تصریح کرد: هم‌اکنون اجرای این طرح بر حسب شهرستانها به پنج بلوک تقسیم شده و تلاش و اهتمام ما ایجاد تحول عظیم در روستاهای کم‌برخوردار استان است تا بتوانند از نعمت خدادادی آب بهره‌مند شوند که این مسئله در حال حاضر اولویت اساسی است و امیدواریم مورد توجه همگان واقع شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری مسئولان و دستگاه‌های مرتبط اجرای این طرح‌ها در استان قوت بگیرد و تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از عمده پروژه‌های آبرسانی در سطح استان باشیم که این مسئله به عنوان یک اولویت مهم و اساسی در دستور کار قرار داده شده و تلاش بر تحقق بخشی اجرای این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیلزده مجتمع بندینی زرآباد خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح این شهرستان فعال است.

علیرضا قاسمی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل زده اظهارکرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای ‌طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد