Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مدیر امور مشترکین و بهره برداری ناحیه3(خانی آباد) با اعلام این خبر گفت: مشترکان کوچه مادر و کوچه های اطراف آن در خیابان مهران خانی آباد علی رغم بازسازی شبکه توزیع در سال 95 با مشکل موردی افت فشار آب در زمان اوج مصرف مواجه بودند به همین جهت این عملیات عمرانی به منظور برطرف کردن مشکل افت فشار و همچنین ارتقای کیفیت آب آشامیدنی مشترکان این منطقه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   مرتضی براری افزود: در این پروژه عمرانی با انجام عملیات سه راه گیری از خط 200 میلی متری خیابان مهران و اتصال خط 100 میلی متری کوچه مادر به این خط و رینگ شبکه توزیع، 225 واحد مجتمع های مسکونی کوچه مادر در خیابان مهران خانی آباد از نعمت آب آشامیدنی با کیفیت تر و فشار مطلوب تر آب برخوردار شدند.

وی با قدردانی از عباس صدیقی مدیر بهره برداری ناحیه3(خانی آباد) در اجرای این پروژه، به محدودیت های اجرای این عملیات عمرانی و توسعه ای اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود تراکم تاسیسات زیرزمینی معارض در مسیر لوله گذاری و شرایط ویژه محل انجام سه راه گیری و همچنین حجم زیاد بار ترافیکی در خیابان مهران، با تلاش امدادگران سخت کوش ناحیه3(خانی آباد) این عملیات در سریع ترین زمان ممکن انجام شد و با کمترین زمان قطع آب ( حدود 1 ساعت ) به پایان رسید.

ناحیه 3 (خانی آباد) شرکت آب و فاضلاب منطقه شش با 45 هزار مشترک آب و 37 هزار مشترک فاضلاب ، جمعیتی نزدیک به 300 هزار نفر را در منطقه 19 شهرداری تهران و بخش هایی از مناطق 16 و 17 ، زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب شهرداری تهران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۳۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد